Продуктивність читання у дітей дошкільного віку залежить від ДНК.
Вплив генів на читання дослідили британські науковці з Королівського коледжу в Лондоні. Про це пише litakcent.
Науковці провели полігенне дослідження освітніх досягнень у 6 тис. пар близнюків. Вік піддослідних від 7 до 14 років. Медики встановили зв'язок генетичного коду із здатністю до читання. Успішність у навчанні людини залежить від ДНК.
Оцінка близько 20 тис. варіантів ДНК показала відмінність між продуктивністю читання. Вона становить 5%. Виявили, що діти з низькими генетичними оцінками у процесі освоєння читання у середньому відстають на 2 роки від читачів з найвищими показниками.
"Значення полігенних оцінок дають можливість прогнозувати генетичний ризик на індивідуальному рівні. Ми вважаємо, що це дослідження - важлива відправна точка для вивчення генетичних відмінностей у здатності до читання, з використанням полігенного підрахунку. Наприклад, ці оцінки можуть дозволити дослідити стійкість до труднощів у читанні", - каже співавтор досліду Саскія Селзам з Інституту психіатрії, психології та неврології.
Результати експерименту свідчать про можливість використання генетичних оцінок для прогнозування сильних і слабких сторін дітей.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стало відомо, яких книг бракує українським дітям
Британські науковці з Ворікського університету з'ясували, де живуть найплаксивіші діти. Малюки найбільше плачуть у Великій Британії, Італії, Канаді та Нідерландах. Найспокійніші діти у Данії, Німеччині і Японії.
Коментарі