середа, 05 квітня 2017 09:39

Встановили, що впливає на продуктивність читання у дітей

Встановили, що впливає на продуктивність читання у дітей
На продуктивність читання у дітей впливають гени. Фото: arhe.msk.

Продуктивність читання у дітей дошкільного віку залежить від ДНК.

Вплив генів на читання дослідили британські науковці з Королівського коледжу в Лондоні. Про це пише litakcent.

Науковці провели полігенне дослідження освітніх досягнень у 6 тис. пар близнюків. Вік піддослідних від 7 до 14 років. Медики встановили зв'язок генетичного коду із здатністю до читання. Успішність у навчанні людини залежить від ДНК.

Оцінка близько 20 тис. варіантів ДНК показала відмінність між продуктивністю читання. Вона становить 5%. Виявили, що діти з низькими генетичними оцінками у процесі освоєння читання у середньому відстають на 2 роки від читачів з найвищими показниками.

"Значення полігенних оцінок дають можливість прогнозувати генетичний ризик на індивідуальному рівні. Ми вважаємо, що це дослідження - важлива відправна точка для вивчення генетичних відмінностей у здатності до читання, з використанням полігенного підрахунку. Наприклад, ці оцінки можуть дозволити дослідити стійкість до труднощів у читанні", - каже співавтор досліду Саскія Селзам з Інституту психіатрії, психології та неврології.

Результати експерименту свідчать про можливість використання генетичних оцінок для прогнозування сильних і слабких сторін дітей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стало відомо, яких книг бракує українським дітям

Британські науковці з Ворікського університету з'ясували, де живуть найплаксивіші діти. Малюки найбільше плачуть у Великій Британії, Італії, Канаді та Нідерландах. Найспокійніші діти у Данії, Німеччині і Японії.

Зараз ви читаєте новину «Встановили, що впливає на продуктивність читання у дітей». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути