середа, 04 липня 2018 16:49

Український студент отримав півмільйона гривень на розвиток проекту

Український студент переміг в освітній стипендіальній програмі CIG R&D LAB.

Програму проводив Chernovetskyi Investment Group та Одеський національний політехнічний університет. Переможець отримав півмільйона гривень для подальшого розвитку проекту.

Переможець - студент Одеської Політехніки Михайло Хімченко. Розробив проект разом зі своїм батьком Юрієм і викладачем університету Ігорем Бліновим. Презентували проект "Інверторний стабілізатор напруги". Розробка вирішує проблему перепадів електричної напруги та нестабільного електроживлення. Над проектом працювали 10 місяців.

За їхніми словами, кількість газових котлів з електричним керуванням у будинках українців становить майже 7,5 млн. А проблема захисту цього чутливого до перепадів напруги обладнання стоїть доволі гостро. Автори пропонують вітчизняному ринку пристрій за 4 тис. грн, який за технічними характеристиками і якістю не поступається європейським аналогам.

  Переможець Михайло Хімченко отримав півмільйона гривень для подальшого розвитку проекту. Фото: Chernovetskyi Investment Group
Переможець Михайло Хімченко отримав півмільйона гривень для подальшого розвитку проекту. Фото: Chernovetskyi Investment Group

"Участь у програмі стала для нас важливою мотивацією. Завдяки фінансовій підтримці CIG ми змогли зробити пристрій, адже він потребував значних витрат. За допомогою експертів ми відкрили для себе світ інвестицій і бізнесу. Ми зрозуміли і відчули, що можемо отримати підтримку. Під час роботи над проектом ми прокачали власний тайм-менеджмент. Поєднували навчання в університеті й розробку пристрою. Виховували в собі цілеспрямованість", - каже переможець програми Михайло Хімченко.

"Наша мета - розвивати студентів, які працюють в IT-сфері. Щоб вони створювали власні продукти, власні бізнеси та розвивали економіку країни. Наша програма не просто щомісячна стипендія без жодних вимог до студентів, а комплексний підхід: фінансова мотивація на розвиток проекту, заохочення спільної роботи з науковими керівниками всередині освітнього наукового процесу, менторська підтримка від наших експертів. Все це важливо, щоб проект відбувся", - каже експерт CIG і ментор програми Євген Нетреба.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українець встановив 35 світових рекордів

  Переможець Михайло Хімченко отримав півмільйона гривень для подальшого розвитку проекту. Фото: Chernovetskyi Investment Group
Переможець Михайло Хімченко отримав півмільйона гривень для подальшого розвитку проекту. Фото: Chernovetskyi Investment Group

У битві за інвестиції також змагалися 4 команди-стипендіати Інституту комп'ютерних систем Одеського політехнічного університету. Серед фіналістів були цікаві й актуальні проекти: електронний деканат, система дистанційного керування і диспетчеризації електронних замків, а також наукоємний проект технології Eye Tracking для медичних досліджень.

  Переможець Михайло Хімченко отримав півмільйона гривень для подальшого розвитку проекту. Фото: Chernovetskyi Investment Group
Переможець Михайло Хімченко отримав півмільйона гривень для подальшого розвитку проекту. Фото: Chernovetskyi Investment Group

"Ми намагалися зробити так, щоб учасники програми відчули смак бізнесу, щоб зрозуміли, як все працює в реальному житті, як мислять засновники компаній, як правильно структурувати власний бізнес. Певною мірою нам це вдалося. Учасники програми за 10 місяців дуже виросли. Від ідей і усвідомлення певного вектора розвитку вони прийшли до готового продукту. Наша місія - допомагати молодим спеціалістам створювати проекти завтрашнього дня, змінити їхній світогляд, щоб думали не на два роки наперед, а на значно довше", - сказав експерт CIG і ментор програми Станіслав Золотухін.

Український школяр Валентин Фречка отримав "золото" на міжнародній Олімпіаді геніїв у США. Переміг його проект із виготовлення паперу із опалого листя. На олімпіаді було понад 1300 учасників. Команда України від Малої академії наук складалася з 5 осіб.

Зараз ви читаєте новину «Український студент отримав півмільйона гривень на розвиток проекту». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути