понеділок, 04 грудня 2017 16:05

Українці стали менше сидіти у соцмережах - дослідження

З липня 2016 по липень 2017 року українці збільшили споживання відеотрафіку та зменшили споживання соцмереж.

Такі результати дослідження компанії Ericsson, повідомляє Liga.net

Українці при виборі мобільного оператора керуються якістю інтернету, йдеться у дослідженні. Серед інших вирішальних факторів - якість голосу, підтримка клієнтів та цінова політика оператора.

Автор: espreso.tv
 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що дозволено українцям в інтернеті, а що - ні

До прикладу, поляки більше уваги приділяють персоналізації пропозицій та першим враженням від взаємодії з оператором.

Компанія Ericsson прогнозує, що до 2023 року в мережах зв'язку п'ятого покоління (5G) зареєструють 1 млрд підключень. Мережа 5G буде доступною для 20% світового населення.

82% українців розважаються в інтернеті. 74% - шукають інформацію, 27% - допомагають, а 22% - розміщують контент. Такі дані дослідження компанії KANTAR TNS. Найпопулярніші онлайн-активності: пошукові системи (91%), соціальні мережі (83%) і перегляд відео онлайн (84%).

Зараз ви читаєте новину «Українці стали менше сидіти у соцмережах - дослідження». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути