28,3 млрд встановлень додатків зафіксували в Google Play минулого кварталу, що є новим рекордом.
Для App Store ця цифра є втричі меншою, повідомляють в звіті Sensor Tower, передає ITC.
Результати Google на 31% більші, ніж в аналогічний період 2019 року. App Store має за аналогічний період 8,2 млрд - на кожне встановлення на iOS припадають три встановлення на Android.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: З надміцним склом і крутою камерою - презентували iPhone 12
За перші дев'ять місяців цього року сумарне число встановлень у Google Play становить €80,6 млрд проти €26,6 млрд у App Store. Найпопулярнішою категорією в каталозі Google Play є "Ігри" - 13,49% від загального числа встановлень. Слідом ідуть категорії "Освіта" та "Бізнес" з частками 9,11% і 6,95%.
Google Play також продовжує з великим відривом лідирувати за розміром каталогу - понад 2,7 млн додатків проти 1,82 млн у App Store. Минулого кварталу число додатків у Google Play зросло на 5,85% у квартальному вираженні, тоді як каталог App Store скоротився на 1,2%. Для порівняння, в Windows Store і Amazon Store налічується 669 тис. І 450 тис. додатків.
Щодо покупок, то за даними Statista, в App Store за квартал витратили $19 млрд, а в Play Store майже вдвічі менше - $10,3 млрд.
YouTube планує запустити власний інтернет-магазин. Нова функція дасть змогу купувати рекламовані товари, не виходячи з відеохостингу. Ролики з рекламою представлятимуть собою відеокаталог товарів. Зараз послугу тестують на деяких каналах.
Коментарі