YouTube планує запустити власний інтернет-магазин. Нова функція дозволить купувати товари, які рекламуються, не виходячи з відеохостингу. Ролики з рекламою будуть представляти собою відеокаталог товарів.
Зараз послугу тестують на деяких каналах, повідомляє Bloomberg.
Найбільший у світі відео-сайт нещодавно запросив авторів відео використовувати програмне забезпечення YouTube для позначення та відстеження продуктів, представлених у їхніх кліпах. Далі дані будуть пов'язані з інструментами аналітики та покупок від Google Analytics.
Представник YouTube підтвердив виданню, що компанія тестує ці функції на обмеженій кількості відеоканалів. Компанія описала це як експеримент і відмовилася повідомляти більше подробиць.
Ці кроки можуть перетворити YouTube з рекламного гіганта на нового суперника для лідерів електронної комерції, таких як Amazon.com Inc. та Alibaba Group Holding Ltd.
Вже кілька місяців керівники Google сигналізують, що YouTube буде центральним у їх стратегії електронної комерції. Нещодавно генеральний директор Сундар Пічай припустив, що море популярних відео YouTube можна перетворити на можливість покупок. Відео-сайт наповнений популярними категоріями, такими як майстер-класи з макіяжу та кулінарії, де творці рекламують комерційні продукти в ефірі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google закриває свій музичний сервіс
Компанія також оновила свій підрозділ електронної комерції та платежів. У липні він оголосив про план переманювання продавців до Google Shopping, свого інтернет-магазину, який включав інтеграцію з Shopify, щоб продавці могли управляти своїми товарно-матеріальними цінностями.
Наприкінці минулого року YouTube розпочав тестування подібної інтеграції Shopify для творців, які можуть перерахувати до 12 товарів для продажу на цифровій каруселі під своїми відео, повідомляє компанія. Мерчандайзинг - оин з кількох напрямків, де YouTube прагне диверсифікувати дохід для творців, окрім реклами. Як мінімум, нові заходи можуть допомогти YouTube поглибити дані, які він збирає з відео, для зміцнення свого рекламного бізнесу.
Google встановили на свій офіційний акаунт в Instagram фотографію роботи української пенсіонерки. Вишивка 65-річної мешканки Кривого Рогу Людмили Кисельової набрала майже 70 тис. лайків.
Коментарі