Як створюють освітні онлайн-проєкти? Які технології при цьому використовують та яких фахівців шукають? Протягом двох днів спікерки безкоштовного навчального модуля "IT: eLearning" від благодійного освітнього проєкту STEM is FEM відповідали на питання, пов'язані з інформаційними технологіями у цифровій освіті.
Слухачками модулю стали українські старшокласниці. За два дні модуля досвідчені фахівчині галузі всебічно познайомили дівчат зі світом ІТ в eLearning – від проєктного менеджменту та дизайну застосунків до використання найсучасніших технологій штучного інтелекту та машинного навчання.
Партнером модулю стала міжнародна освітня онлайн-платформа Preply. Product Designer компанії Вірджинія де Коломбані провела для дівчат воркшоп "Думай як цифровий дизайнер", на якому навчила створювати інтерфейси освітніх програм. Вірджинія наголосила, що головне в цій справі – чітко уявляти портрет цільової аудиторії, живих людей, які будуть користуватися вашим продуктом.
"Коли ви будете думати над ідеєю в майбутньому, пам'ятайте для кого ви створюєте дизайн. Уявляйте цих людей, намагайтеся зрозуміти їхні потреби. Не випускайте з уваги їхні проблеми та думайте, як їх вирішити" – порадила де Коломбані.
Юлія Ходаківська — проєктна менеджерка платформи онлайн-освіти Prometheus, поділилася порадами щодо вибору першого місця роботи.
"Робота має відкривати можливості. Це дуже важливо. Особливо на початковому етапі. У вас має бути можливість якомога більше усього спробувати та дізнатися. Також на першому етапі важливо працювати з тією людиною, яка може чомусь навчити, і яка готова навчати вас. Тож, обираючи роботу, звертайте на це увагу", – поділилася Ходаківська.
Наприкінці модуля дівчата мали змогу продемонструвати на практиці, як вони засвоїли отримані знання. В рамках творчого конкурсу учасниці створювали прототипи навчального цифрового продукту – сайту або застосунку.
"Під час карантину запит на онлайн-освіту підскочив до неймовірних показників. А це означає, що ринок потребує і нових фахівців, зокрема технічних. Слухачки нашого модуля отримали всі необхідні знання, аби обрати для себе одну зі спеціалізацій – чи то дизайнерки, чи фахівчині зі штучного інтелекту", – наголосив ініціатор STEM is FEM, засновник технологічної компанії Roosh Сергій Токарєв.
Модуль реалізували завдяки гранту "The girls' fund" від спільноти We Are Purposeful, що підтримує дівчат-лідерок та бере активну участь у всесвітній кампанії UN Women "Покоління рівності".
STEM is FEM – неурядова освітня організація, що прагне популяризувати STEM-професії серед українських старшокласниць. Організатори проєкту проводять численні безкоштовні освітні та навчальні заходи – вебінари, воркшопи тощо. Анонси подій публікуються на сайті STEM is FEM та офіційних сторінках у соцмережах Facebook та Instagram.
Коментарі