24 березня український офіс Google опублікував статистику та факти стосовно українського сегмента YouTube. Це дозволило оцінити вплив пандемії на розвиток відеохостингу та сучасні тренди.
Загалом 2 млрд користувачів у світі заходять в YouTube-акаунти щомісяця, а 80% переглядів припадає на країни поза США. Автори YouTube в Україні також активно розвиваються, повідомляє Google.
Так, впродовж 2020 року кількість українських каналів зі 100 тис. підписників і більше зросла на 35%, а каналів з 1 млн підписників і більше - на 45%. В середньому український користувач щоденно переглядає понад 55 хв. контенту на YouTube.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Twitter хоче запозичити функції Facebook і reddit
Упродовж 2020 року значної популярності у світі набув контент, який допомагав людям вчитися, розвиватися та відпочивати, не виходячи з дому. Так, щоденні перегляди відео домашніх тренувань зросли на 340%, відео з медитаціями - на 35%, а перегляд кулінарних каналів - на 45%.
В українському сегменті YouTube під час пандемії виникли досить унікальні тренди. Так, у грудні 2020 року освітній контент - фізика, математика та хімія - в Україні дивилися на 50% активніше, ніж за рік до цього. Значно зросла зацікавленість глядачів у локальному туристичному контенті - відео про походи та рафтинг зросли в переглядах більше як на 80%.
Серед успішних прикладів YouTube-каналів українських авторів, які створюють контент для глядачів інших країн, адміністрація сервісу відзначила серію каналів з розважальним контентом для молоді різними мовами від Lady Diana. Так, найпопулярнішими каналами на хінді стали: Hola Amigos - 5,7 млн підписників і понад 2,6 млрд переглядів - та Diana Series - 1,4 млн підписників і понад 500 млн переглядів. Пізнавальний канал англійською — Ridddle із 3,78 млн підписників, англійська та німецька версії популярного каналу SlivkiShow.
Соціальна мережа Instagram запустила новий сервіс Shopping Tags. Ним можуть скористатися компанії, щоб продавати товари в публікаціях та історіях.
Коментарі