субота, 28 вересня 2024 15:42

Інновації у викладанні: як викладач столичного ВУЗу Катерина Кандагура змінює підхід до освіти за допомогою нейромереж
Партнерство

Сучасна освіта знаходиться на перетині багатьох технологічних змін, і одним із головних інструментів цих перетворень є нейромережі. Викладачі, які використовують інноваційні технології, мають можливість не тільки забезпечити студентам актуальні знання, але й підготувати їх до професійних викликів майбутнього. Однією з таких викладачів є Катерина Кандагура, яка активно впроваджує нейромережі у навчальний процес.

Автор: надане Катериною Кандагурою
  Катерина Кандагура активно впроваджує нейромережі у навчальний процес
Катерина Кандагура активно впроваджує нейромережі у навчальний процес

Зокрема дисципліна "Кроскультурний менеджмент" готує студентів до роботи в глобалізованому світі. Викладання цього предмету передбачає розуміння не лише культурних відмінностей, а й адаптації до нових цифрових викликів. У процесі навчання Катерина Кандагура використовує такі інструменти, як GPT (Generative Pretrained Transformer). Ця нейромережа допомагає студентам глибше зрозуміти культурні відмінності. Наприклад, Катерина використовує GPT для аналізу культурних моделей комунікації різних народів, що дозволяє студентам бачити реальні кейси міжкультурних взаємодій. Нейромережа дозволяє будувати сценарії діалогів у різних культурах, що є незамінним для студентів, які готуються до роботи у міжнародних корпораціях.

Креативний менеджмент - це ще одна сфера, де Катерина Кандагура активно застосовує штучний інтелект. Креативність часто вважають людською привілеєю, однак нейромережі здатні не тільки автоматизувати рутинні процеси, а й сприяти розвитку творчих ідей. Катерина використовує DALL·E, нейромережу, яка генерує зображення за текстовими запитами. Це дозволяє студентам у рамках креативного менеджменту створювати візуальні концепції для рекламних кампаній або брендингу. Крім того, нейромережа MidJourney використовується для аналізу тенденцій на ринку креативних індустрій. Інструмент дозволяє майбутнім менеджерам вчасно реагувати на зміни у вподобаннях споживачів і бути на крок попереду конкурентів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені навчили дві моделі ШІ обмінюватися знаннями без участі людини

Застосування нейромереж у викладанні - це не просто модна тенденція, а важливий крок до майбутнього, де штучний інтелект буде невід'ємною частиною кожної професії. Катерина Кандагура впроваджує нейромережі не лише як допоміжний інструмент, а як засіб для формування у студентів критичного мислення, адаптивності та креативності.

Студенти, які працюють з нейромережами, отримують унікальні навички, що дозволяють їм виділятися на ринку праці. Вони вчаться не тільки аналізувати інформацію, а й ефективно взаємодіяти з новими технологіями, що є незамінним для майбутніх лідерів бізнесу та менеджменту.

Автор: надане Катериною Кандагурою
  Застосування нейромереж у викладанні допомагає формувати у студентів критичне мислення, адаптивність та креативність
Застосування нейромереж у викладанні допомагає формувати у студентів критичне мислення, адаптивність та креативність

Катерина Кандагура - це викладачка, яка не боїться впроваджувати інновації та використовувати технології для покращення навчального процесу. Її підхід до кроскультурного та креативного менеджменту за допомогою нейромереж демонструє, що освіта майбутнього має бути інтегрована з технологіями. Це дозволяє студентам не тільки отримувати теоретичні знання, але й розвивати практичні навички, необхідні для успіху в умовах швидко змінюваного світу.

Нейромережі, які використовуються у викладанні Катериною Кандагурою, відкривають нові горизонти для студентів і допомагають їм бути готовими до викликів глобального ринку. Її підхід - це приклад того, як поєднання традиційних академічних знань і новітніх технологій може створити унікальний освітній досвід, який готує студентів до успішної кар'єри у сучасному світі.

Творці хітової нейромережі Midjourney відкрили доступ до шостої версії - з нею згенеровані зображення стало практично не відрізнити від реальних фотографій.

Серед нововведень V6 вказана підвищена точність "розуміння" завдань, ще більша деталізація, можливість використання більш ніж 350 слів для текстового опису, а роздільну здатність картинок було збільшено в 2 рази - з 1024×1024 пікселів до 2048×2048 пікселів.

Зараз ви читаєте новину «Інновації у викладанні: як викладач столичного ВУЗу Катерина Кандагура змінює підхід до освіти за допомогою нейромереж». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 4069
Голосування Чи варто із дітьми вчити уроки?
  • У жодному разі не треба
  • Завжди потрібно
  • Треба до 5 класу
  • Потрібно, якщо дитина заробила погану оцінку
  • Слід тільки перевіряти виконане завдання
  • Треба, якщо про це благатиме дитина
Переглянути