Facebook видалив 2,2 млн рекламних повідомлень та позначив міткою "фейк" 150 млн особистих постів через неправдиву інформацію, щодо виборів у США. Про це повідомляє The Guardian.
Через спроби вплинути на голосування із соціальних мереж Facebook та Instagram було видалено 2,2 млн рекламних постів. Також 120 тис рекламних повідомлень перебувають на перевірці.
Соціальні мережі позначили понад 150 млн постів на сторінках користувачів, які стосуються виборів у США, міткою — хибна інформація.
Вперше увагу фейкам та дезінформації у Facebook приділити після 2016, коли зафіксували маніпуляцію у соцмережах, зокрема, з боку Росії. Тоді Facebook суттєво вплинув на перебіг виборчої кампанії в США та референдуму, щодо виходу Великої Британії з Європейського Союзу.
Віцепрезидент Facebook з глобальних справ та комунікацій Нік Клег розповів, що наразі у боротьбі з фейками залучені понад 35 тис співробітників компанії. Крім того, компанія підписала договори про співпрацю з 70 світовими ЗМІ. Вони активно допомагають у боротьбі з дезінформацією.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Годинник від Apple залишає опік на руці
Соцмережа Facebook запускає додаток для організації романтичних інтернет-побачень в Європі. Про це повідомляє The Verge.
Коментарі