Українці при виборі роботи у першу чергу звертають увагу на привабливі фінансові перспективи. На другому місці - атмосфера в колективі. Не менш важливим є розташування та інтер'єр офісу.
Крім того, пошукач звертає увагу на сайт компанії. Там повинна бути інформація не лише про діяльність організації. А міститися дані про соцпакет, кар'єрні перспективи чи просто список вакансій, пише The Point.
При виборі роботи пошукачі швидше оберуть колектив професіоналів, ніж дружній колектив чи приємного керівника.
Найпопулярнішим джерелом інформації про роботодавця є різноманітні форуми, тематичні сайти, соцмережі. Майже половина кандидатів шукають інформацію про майбутнього роботодавця саме там. Водночас 28% зазвичай питають думки колишніх або нинішніх співробітників компанії. Кожен десятий звернеться до експерта, кожен шостий - друзів і знайомих.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому робітничі спеціальності непопулярні в Україні
Одним з найважливіших факторів, на який звернуть увагу більше 92% претендентів, є сумлінність в оплаті праці. Скоріше за все, це пов'язано з попереднім негативним досвідом. Коли зарплату часто затримували або не виплачували при звільненні.
Сьогодні на обліку Державної служби зайнятості перебуває 304 тис. безробітних. За словами в.о. голови Держслужби зайнятості Валерія Ярошенко, з них вищу освіту мають 47%. У Києві, Одесі, Харкові, Сумах і Львові таких - від 85% до 90%.
Коментарі