Приміські перевезення найпроблемніші. Минулого року вони принесли Укрзалізниці близько 4,7 млрд грн збитків.
Про це в інтерв'ю Лига.net розповів керівник Укрзалізниці Войцех Балчун.
"На відміну від країн Західної Європи, ми не отримуємо жодної фінансової підтримки від уряду або самоврядування. Польський PKP-інтерсіті отримує величезні прямі дотації від держави. Забезпечити низьку ціну квитка для людей, які їдуть на роботу або в школу, - це обов'язок держави. В Україні ми самі вирішуємо ці проблеми за рахунок вантажних перевезень", - говорить він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна ремонтуватиме польську залізницю
Укрзалізниця скорочує кількість електричок через небажання пасажирів купувати квитки в касі.
"Прогнозуючи заповнюваність, ми орієнтуємося на кількість реально проданих квитків. По системі бачимо напівпорожній поїзд. Але фактично він заповнений. Зі 100 процентів охочих поїхати, квитки купують тільки 25", - зазначив він.
Для контролю за платою в електричках держпідприємство витрачає 150 млн грн на рік.
"Приміські перевезення завдали нам торік близько 4,7 мільярда гривень збитків. На контроль ми витрачаємо 150 мільйонів. Отже, вигідніше безкоштовно возити пасажирів електричок. Тоді збитки скоротяться на 150 мільйонів", - додав Войцех Балчун.
Укрзалізниця ухвалила рішення про перейменування кількох станцій Південно-Західної залізниці. Станцію Київ-Жовтневий перейменували на Гришки, Київ-Московський - на Київ-Деміївський, Щорс - на Сновськ.
Коментарі