середа, 26 березня 2025 14:23

В Укрзалізниці третій день поспіль не можуть відновити онлайн-послуги після кібератаки

В Укрзалізниці третій день поспіль не можуть відновити онлайн-послуги після кібератаки
Онлайн-послуги після кібератаки в "Укрзалізниці" обіцяють відновити "найближчим часом". Фото: "Укрзалізниця"

Укрзалізниця має намір відновити онлайн-послуги після кібератаки "найближчим часом".

Відновлення триває третій день поспіль. У пресслужбі компанії повідомили подробиці.

Наразі через каси продаються квитки на найближчі дати - 26 та 27 березня.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Інтерсіті буде більше безкоштовного трафіку

"Продовжуємо відновлювати онлайн-сервіси після кібератаки. Розраховуємо вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже у найближчий час", – йдеться у повідомленні.

В Укрзалізниці звернулися до пасажирів з проханням купувати квитки у касах не у пікові години. Найкращий час для придбання квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.

Власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає комплімент від УЗ на борту потяга та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни.

В IT системі Укрзалізниці" 23 березня було зафіксовано технічний збій. Онлайн сервіси не працювали.

Зараз ви читаєте новину «В Укрзалізниці третій день поспіль не можуть відновити онлайн-послуги після кібератаки». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути