У будівельних супермаркетах через подорожчання матеріалів зменшилася кількість покупців.
"Торік перед Паскою тут були черги рано, в обід і ввечері, а зараз коли не зайду, є вільна каса і консультанти ходять без діла. Кажуть, продажі серйозно впали", - розказує киянин Роман Сільвеструк в одному зі столичних будівельних супермаркетів.
Він робить ремонт у ванні. Прийшов вибирати плитку. Планує купити також гіпсокартон, унітаз і душову кабіну.
"Бачили б ви, що тут робилося, коли долар був по 38 гривень, - говорить Роман Михайлович. - Люди купували шпалери, фарби і шпакльовки, ламінат і паркетну дошку. Намагалися у такий спосіб затаритися за старими цінами. Я робив ремонт торік у квітні. Вже тоді ціни полізли вгору, бо долар став по 11. Але, що валюта виросте утричі, навіть представити не міг".
Показує 10-літрове відро фарби. Таке ще торік коштувало 700 гривень, а тепер удвічі дорожче.
"Хто вже почав ремонт, той мусить купувати. Хто розумніший, то кризу пересидить з тріщинами на стелі і старими шпалерами, - каже Сільвеструк. - Порахував, що ремонт у спальні обійдеться понад 20 тисяч гривень. А я його торік за 12 тисяч пошкодував робити. Добре, що шпалери не поздирали. А в туалеті плитка вже від старості відвалюється. Нема куди тянути. Її клали ще у 1984 році мій батько з дядьком".
Продавець-консультант іншого будівельного супермаркету Олександр каже, що ціни виросли до 40 %, на деяку групу товарів – до 70.
"Українська продукція подорожчала на третину. Наші виробники активно використовують іноземні добавки, тому змушені були підвищити ціни, - говорить продавець. – Після новорічних свят продажі трохи впали. Зараз покупців у нас менше, ніж торік в цю саму пору. Перед Великоднем українці активно роблять ремонти, тому матеріали добре продаються навіть у кризу. Всі прекрасно розуміють, що треба звикати до нових цін на все. Ніхто не буде знижувати ціни на товари, навіть якщо курс долара впаде".
Коментарі
3