Український оператор мобільного зв"язку - компанія UMC перейде на новий бренд свого російського власника - компанії МТС. Про це повідомив в інтерв"ю газеті "Ведомости" президент МТС Леонід Меламед.
Точної дати переходу він не назвав, але, за його словами, "UMC скоро перейде на новий бренд МТС, ми виведемо туди нові продукти - сподіваємося, це додатково стимулюватиме абонентів підключатися до UMC".
Меламед повідомив, що виручка UMC за другий квартал 2006 року зросла на 23% порівняно з другим кварталом 2005 року і становила $358 млн.
Мережа ЗАТ "Український Мобільний Зв"язок" (UMC) охоплює більше 91% території України, на якій проживає 95% населення. Компанія обслуговує більш як 16 млн абонентів. UMC володіє ліцензіями на надання мобільного (стандарт GSM-900/1800, CDMA-450), стаціонарного і міжнародного/міжміського зв"язку, а також надає послуги міжнародного роумінгу на п"яти континентах.
Компанія UMC є 100% дочірньою компанією ВАТ "Мобільні Телесистеми" (NYSE: MBT), найбільшого оператора мобільного зв"язку в Росії і країнах СНД, пише УНІАН.
Коментарі