Українці стали купувати менше бюджетних машин і більше дорогих, помітили на українському сайті автопродажів RST.ua.
"Статистика продажів і реєстрації нових машин цього року показала, що смаки українських автолюбителів змінилися на користь дорогих авто, - каже керівник прес-служби сайту Микола Росліченко. - Українці придбали у лютому на 3 відсотки більше автомобілів вартістю понад 35 тисяч доларів ніж у січні. На 4 відсотки зменшилися продажі машин у ціновому сегменті 17-35 тисяч доларів".
У десятці найпопулярніших автомобільних брендів також відбулися зміни. За рік продажі Hyundai знизилися на 6%, Volkswagen – на 17%, російський автовиробник ВАЗ і український ЗАЗ втратили 25% і 16% відповідно, а продажі чеської марки Skoda знизилися на 28%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як автомобілісту вибрати окуляри?
Збільшили свої продажі на 6% Nissan. Продажі KIA виросли на 2%, Toyota – на10%, Geely - на 20% і Ford – на 13%. Більш ніж у два рази зросли продажі автомобільних брендів Bogdan, Mazda, BYD, Lifan та MG.
"Якщо взяти загальні показники продажів, то український ринок нових легковиків у лютому цього року в порівнянні з аналогічним торішнім періодом зменшив обсяги продажів на 6 відсотків. Витратили ж вітчизняні автолюбителі на покупку нових машин минулого місяця понад 340 мільйонів доларів, що на 4 відсотки більше, ніж у лютому минулого року. Тобто українці надали перевагу біль дорогим автомобілям, ніж минулого року".
Коментарі
9