Україна i КНР розвивають спiвпрацю за програмою створення нового китайського навчально-бойового лiтака (УБС) L-15.
Про це заявив генеральний конструктор державного пiдприємства "Iвченко-Прогрес" Iгор Кравченко.
За його словами, згiдно з укладеним навеснi з китайською стороною контрактом, у 2011-2012 роках замовнику буде надана перша партiя українських серiйних АI-222-25F для L-15.
Обсяг i умови контракту наразі не розголошуються.
"На першому етапi йдеться про кiлька десяткiв серiйних двигунiв", - сказав Кравченко.
"Наразi ми продовжуємо переговори з китайськими колегами про подальшi постачання АI-222-25F i кооперацiю пiд час його виготовлення", - зазначив генконструктор.
УБС L-15 призначений для навчання пiлотiв лiтакiв типу J-10, J-11, F-16 та iнших.
Максимальна злiтна маса лiтака - 9800 кг, довжина лiтака - 12,27 м, розмах крила - 9,48 м. Конструкцiю УБС на 25% виконано з вуглецевих композицiйних матерiалiв.
Термiн його служби - 10 тис. льотних годин або 30 рокiв.
Розроблений ДП "Iвченко-Прогрес" та зiбраний на ВАТ "Мотор-Сiч" двигун АI-222-25F забезпечує тягу до 4200 кг на форсажному режимi.
Згiдно з повiдомленнями зарубiжних ЗМI, у найближчiй перспективi на основi УБС L-15 буде створений варiант легкого штурмовика.
Наразi розглядаються варiанти його озброєння. Ця модифiкацiя буде запропонована для постачання ВПС КНР та на експорт. Не виключено створення версiї лiтака для ВМС.
Коментарі
2