Влада Черкас змінить систему організації громадського транспорту, яку підтримали депутати міськради. На це піде чотири роки.
Перевага надаватиметься перевезенням електротранспортом та буде запроваджено єдине підприємство, яке обслуговуватиме усі маршрути. Відповідну концепцію розвитку затвердили депутати міської ради.
"Протягом кількох років зменшимо кількість автотранспорту на міських маршрутах за рахунок збільшення пасажироємності кожної одиниці. Перевагу матимуть комфортні автобуси і доступні для інвалідів, – пообіцяв міський голова 44-річний Сергій Одарич. – Тому переглядатимемо кількість маршрутів, змінюватимемо їх, щоб не відбувалось дублювання. Запровадимо єдиний проїзний квиток, який діятиме в усіх видах транспорту".
У Черкасах кількість маршруток зросла з 176 до 350, а тролейбусів знизилася із 125 до 60 одиниць. Тому пріоритет віддаватиметься саме електротранспорту. Реструктуризація мереж маршрутів регулюватимуться в залежності від попиту. Передбачається усунення недоречної конкуренції між автобусниками й тролейбусниками.
"Створимо єдине транспортне підприємство, яке займатиметься управлінням і розподілом транспортних потоків. Воно опікуватиметься усіма транспортними маршрутами у місті. Маршрути виставлятимуться на конкурс. На них працюватимуть приватні перевізники-переможці. Оплата відбуватиметься між єдиним транспортним підприємством і маршрутниками за 1 км пробігу. А не за пасажира, - пояснив начальник управління транспорту Віталій Дядченко. - Це буде зроблено шляхом реорганізації автобусних маршрутів, які конкурують на довгих маршрутах. Це дозволить уникнути гонитви за пасажирами. Гроші з пасажирів збиратиме єдине транспортне підприємство, а вже потім розраховуватиметься із приватними перевізниками".
У місті створять єдиний центр управління громадського транспорту та інформаційного забезпечення пасажирів на зупинках. Кожен тролейбус і автобус обладнають системою GPS, щоб диспетчери слідкували за їхнім графіком руху, чи не порушують його водії. Про графік руху чи можливі зміни пасажири читатимуть на інформаційному табло. Подібні системи вже діють в Криму та Львові.
Коментарі
1