
Від 300 кг до 10,5 тонн дизельного палива не доїжджає до пункту призначення в кожній цистерні на українській залізниці. У регулярній експлуатації знаходиться в середньому 6800 залізничних вагоно-цистерн для перевезення світлих нафтопродуктів. Такі дані містяться в листі великого трейдера - ТОВ "Анвітрейд" до керівництва міністерства інфраструктури і ПАТ "Укрзалізниця".
У компанії вважають, що системні пропажі палива пов'язані з тим, що нижні зливні люки залізничних цистерн ніяк не захищені від можливих недобросовісних дій. А офіційні металеві пломби, збереження яких гарантує "Укрзалізниця" захищають тільки верхні люки.
"Через юридичну неможливість опломбувати нижні люки вагоно-цистерн, українські підприємства втрачають сотні мільйонів гривень щороку. Вважаємо за необхідне додати до Правил пломбування офіційну можливість пломбувати металевими запірними пристроями всі люки залізничних вагоно-цистерн, з обов'язковим занесенням у супровідну документацію", - йдеться в заяві компанії "Анвітрейд"
У компанії WOG підтримали ініціативу "Анвітрейд", і відзначають, що пломбування нижніх зливних люків зможе істотно знизити несанкціонований відбір нафтопродуктів і при цьому сам процес пломбування не призведе до істотних втрат часу на логістичних операціях (час на обробку поїзда збільшиться всього на 10-15 хвилин).
Офіційна можливість пломбувати нижні люки - термінова необхідність для припинення крадіжок палива під час перевезень, - впевнені і в ОККО (Галнафтогаз).
Коментарі