66% роботодавців переглядають сторінки співробітників в соцмережах, щоб більше дізнатися інформації про них.
Більшість роботодавців хочуть знати, чим цікавиться співробітник крім роботи, про його захоплення, повідомляє Work.ua.
26% звертають увагу на фотографії. Третина заходить на сторінки працівників, щоб підтвердити інформацію з резюме. 4 відсотки - дивляться з ким спілкується співробітник.
Через сторінки в соцмережах можуть відмовити в прийомі на роботу. 33% - якщо присутні екстремістські публікації. 23% відмовлять, якщо здасться, що людина не поділяє цінностей компанії. Для 14% приводом для відмови можуть стати занадто відверті фотографії кандидата на вакансію.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Виховательку дитсадка звільнили за фото в соцмережах
30% опитаних роботодавців сказали, що не відмовлять кандидату через дописи на його особистій сторінці.
За даними опитування, 51% претендентів на вакансії знають, що більшість роботодавців переглядають акаунти кандидатів в соціальних мережах. Для 49% - це несподіванка.
Рекрутери радять, регулярно писати що-небудь про роботу. Людина, яка готова ділитися новинами про свою професію і приділяє цьому час викликає повагу та інтерес у роботодавців. А ось негативно відгукуватися про попередні місця роботи та керівництво не варто.
У першому кварталі 2018 року в Україні найбільш затребуваною була професія продавця-консультанта. На другому місці за популярністю в Києві - бухгалтера, по Україні — робітника на виробництво. Як в Україні, так і столиці, в трійку найпопулярніших увійшла професія водія.
Коментарі