Ексклюзиви
понеділок, 21 листопада 2011 10:30

Російсько-український літак АН-148 втратив першого іноземного замовника

Російсько-український літак АН-148 втратив першого іноземного замовника

Російсько-український проект Ан-148 втратив першого іноземного замовника. М'янма, яка замовила два літаки ще в 2009 році, відмовилася від контракту.

Зараз Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) шукає покупців на вже побудовані лайнери.

Контракт на поставку двох пасажирських літаків Ан-148 з англомовною кабіною і всієї супровідної документації англійською мовою для Міністерства оборони М'янми був підписаний ще в 2009 році. Це був перший контракт на поставку лайнера, підписаний ОАК і реалізований без використання лізингових схем. До цього маркетингом літака займалася лізингова компанія "Ільюшин Фінанс Ко." (ІФК). Постачання літаків до М'янми планувалося почати в 2010 році. Однак уряд цієї азіатської країни не вніс перший платіж за літаки, запевняє джерело, знайоме з перебігом угоди.

ФОТОРЕПОРТАЖ: У Вінниці показали українські літаки "Дельфін" та "Фермер-300"

Офіційний представник ОАК відзначає, що зараз "ведуться переговори з потенційними замовниками з постачання двох лайнерів з англомовною кабіною". За його словами, один літак вже зібраний, інший перебуває у високому ступені готовності. Проблеми могли виникнути і через катастрофу Ан-148 у березні цього року, в якій загинули два пілоти з М'янми. Лайнер здійснював випробувальний рейс за маршрутом Воронеж - Ліски - Острогожськ - Воронеж і звалився на садову ділянку приватного будинку в 165 км від Білгорода в селищі Гарбузова Олексіївського району.

Експерти впевнені, що літаки з англомовною кабіною швидко знайдуть свого покупця.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Іран купив в України літак Ан-158 і взяв у оренду два Ан-148

"На літак до Росії стоїть черга, виробник не стане втрачати час на його халепу під конкретного замовника. Він все одно вмить продасть обидва лайнера", - зазначив глава галузевого агентства "Авіапорт" Олег Пантелєєв.

Темпи виробництва Ан-148 значно відстають від початкового графіка, згідно з яким до 2012 року планувалося виробляти до 36 лайнерів на рік. Однак ці плани вже неодноразово коригувалися. Зокрема, цього року Воронезький авіазавод зможе зібрати лише п'ять таких машин.

Зараз ви читаєте новину «Російсько-український літак АН-148 втратив першого іноземного замовника». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути