четвер, 19 березня 2020 16:33

Приватбанк спростив життя клієнтам: що змінилося

Приватбанк спростив життя клієнтам: що змінилося
Клієнти Приватбанку на час карантину зможуть отримувати всі послуги віддалено. Фото: НБУ

Приватбанк підключився до системи електронної ідентифікації BankID від Національного банку.

Така система дає змогу дистанційно через інтернет користуватися адміністративними, фінансовими та комерційними послугами, передає пресслужба регулятора.

Клієнти Приватбанку на час карантину зможуть отримувати всі послуги віддалено. Для цього не потрібно буде виходити з дому.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Безпечні гроші: Нацбанк пояснив, як дезинфікуватиме готівку

Система BankID дає змогу здійснити електронну ідентифікацію клієнта. Для цього потрібно авторизуватися на сайті банку, який підтримує систему, наприклад Приватбанку. Тобто дати згоду на використання ваших даних.

Крім того, ідентифікувати людину можна через мобільний додаток "Дія". Після його завантаження оберіть авторизацію через BankID та Приватбанк у переліку банків. Надайте згоду на передання інформації. Вигадайте пароль з чотирьох цифр або авторизуйтеся з Touch ID.

Приватбанк відмовився на час карантину від обміну готівкової валюти. Однак пропонує клієнтам альтернативу. Купити чи продати долари можна безготівково онлайн через мобільний банк Privat24 та мережу терміналів самообслуговування.

Зараз ви читаєте новину «Приватбанк спростив життя клієнтам: що змінилося». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути