У період новорічних свят люди змінять підхід до покупок через складнощі зі здоров'ям у зв'язку із пандемією коронавірусу та фінансові негаразди.
Про це свідчать результати 35-го щорічного глобального дослідження ринку роздрібної торгівлі у період новорічних свят від компанії "Делойт", пише "Економічна правда".
Дослідження вивчає купівельну поведінку й уподобання 4012 американських споживачів.
"Багато хто планує скоротити витрати у ключових напрямках: сума покупок в магазинах, подорожі та час, витрачений на покупки. Попри те, що Covid-19 змінює святкові традиції, покупці все ще прагнуть підбадьорювати близьких і насолоджуватися святами вдома", - йдеться у пресрелізі.
Занепокоєння, пов'язане з Covid-19, спонукає споживачів відмовлятися від покупок в офлайн-магазинах. 49% покупців зазначають, що повернуться до докарантинного шопінгу тільки після розробки вакцини від вірусу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Не страшно забути телефон - його ніхто не візьме" - українка про життя в Південній Кореї
Більшість споживачів перебувають у такому ж або кращому фінансовому становищі порівняно з 2019 роком. Однак майже кожен 3-й респондент зазначає, що його фінансовий стан погіршився у порівнянні з минулим роком.
"Для компаній роздрібної торгівлі цей сезон пройде під настроєм невизначеності. Поведінкові патерни святкових покупок змінюються по всьому світу. Середній бюджет на новорічні покупки цього сезону нижчий за попередній. Багато покупців шукають безконтактні варіанти покупок. Ціна, продукція та зручність залишаються головними критеріями для споживачів", - додали в "Делойті".
Зазначається, що цьогоріч спостерігається зростання святкових покупок у сфері персональної безпеки, а перехід на онлайн-покупки та безконтактну доставку стає важливим як ніколи.
"Кількість покупців, які планують скористатися безконтактною доставкою, зросте більш ніж удвічі в порівнянні з минулим роком. Інтеграція онлайн-шопінгу та безконтактної доставки, найімовірніше, матиме вирішальну роль для забезпечення бездоганного досвіду обслуговування клієнтів", - йдеться у результатах дослідження.
Повідомляється, що споживачі планують почати покупки в той же час, що і минулого року, але період шопінгу значно скоротиться - до 5,9 тижня порівняно з 7,4 тижня минулоріч.
Крім того, 47% покупців не планують робити покупки у дні ключових знижок на кшталт Чорної п'ятниці.
Українці найчастіше купують продукти харчування в торговельних точках 3 видів: супермаркетах (57%), на ринках (46%) і в невеликих магазинах "біля дому" (41%). Частка супермаркетів зростає.
Коментарі