Найбільше перед новорічними святами в інтернеті продають та купують жіночих суконь. Торік вони коштували в середньому 300 грн. Розповів Gazeta.ua Олександр Роєнко, керівник маркетплейсу Shafa.ua.
"Минулого року за місяць перед Новим роком купили близько 35 тисяч суконь. Також у цей період затребувані сезонні товари: светри, пуховики, джинси, блузи та спідниці", - говорить Олександр.
Виросли продажі вживаних речей за рік?
- Більш, ніж удвічі. В жовтні 2016 року українці придбали речей на 11 мільйонів гривень. За аналогічний період 2017-го - на 26 мільйонів. А от середній чек зріс лише на 10% до 220 гривень. Але варто взяти до уваги, що на маркетплейсі вживані речі - це не 100% асортименту. Кожна третя річ, яку продають, - нова.
Які речі перепродують в інтернеті?
Більшість продає хороші речі, які набридли, не личать. Це речі і минулих сезонів, і теперішнього. Зазвичай, вони фірмові та якісні. Є такі користувачі, що продають речі виключно актуальних колекцій. Зазвичай це одяг та взуття, які придбали в інтернеті, але прогадали із розміром, фасоном, кольором тощо. Близько 30% користувачів продають винятково нові товари. Це системні продавці, для яких продажі - невеличкий бізнес.
Вартість шуб іноді перевищує 200 тисяч гривень
Які бренди люблять українці?
Найчастіше купують речі від Zara, Cos, Asos, Mango та Next. Це найпопулярніші бренди мас-маркету із гарним співвідношенням якості, вартості й актуальності. Їхня особливість у тому, що з блискавичною швидкістю підхоплюють модні тренди зі світових дизайнерських показів і одразу випускають свої колекції. Продають їх за демократичними цінами.
Що стосується прикрас - найбільш охоче купують сережки та браслети від Asos, COS та Pandora. Сумки замовляють частіше із довгими ручками від Zara, Atmosphere, Mango, Michael Kors.
Є популярні парфуми, які часто шукають?
Популярні Lanvin Eclat, Dior Addict, Armand Basi In Red, Chanel Chance, Dior Miss Dior, YSL Black Opium, Dior Poison. Косметику купують переважно декоративну.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт розповів, чому магазинам вигідні масові розпродажі
Що можна реально дорого продати через інтернет?
Наприклад, жінка замовила дизайнерські чоботи закордоном. Отримала їх, поміряла. А вони не підійшли по розміру. Чоботи нові, їх можна продати за реальну вартість. Єдине, що втрачає продавець - витрати на доставку із-за кордону.
Також дорого можна продати ювелірні прикраси. Особливо - відомих закордонних марок. У топ-40 найдорожчих товарів входять обручки, годинники з діамантами та підвіски. Коштують до 4 тисяч долларів.
Вартість шуб іноді перевищує 200 тисяч гривень. Є імовірність, що цей товар знайде свого покупця. Але значно менша, ніж у речей за більш доступними цінами.
Більшість продає хороші речі, які набридли, не личать
Часто продавці встановлюють ціну - 1 гривня. Що це означає?
Це не реальна вартість. Зазвичай таку ціну пишуть, коли хочуть річ подарувати. Або додати її як бонус до іншої покупки. Зазначають в оголошенні: якщо придбаєте у мене дві будь-які речі або товарів на певну суму, то цей товар за 1 гривню надішлю у подарунок. Покупцям приємно отримувати такі подарунки, тому такі пропозиції добре працюють. Іноді речі оцінюють в одну гривню, коли готові торгуватися. Або планують продати їх за ту вартість, яку запропонує покупець.
24 листопада 2017 року - "Чорна п'ятниця" в Україні. Розпродаж триватиме протягом 3 діб - до 26 листопада включно. Деякі магазини проводитимуть розпродажі протягом 1-2 тижнів.
Коментарі