Одеська міськрада наступного тижня розгляне питання виходу зі спільного підприємства Міжнародний аеропорт Одеса.
Проект відповідного рішення вчора вніс депутат міськради Олександр Шеремет, пише "Комерсант-Україна" у публікації "Інвестора відправляють на посадку".
За словами політика, основна причина для розриву угоди - невиконання партнером міста, компанією Odessa Airport Development Ltd, взятих на себе інвестзобов'язань.
"Пройшов рік, вони повинні були інвестувати в будівництво нового пасажирського терміналу, реконструювати злітно-посадкову смугу, але нічого не зробили", - сказав він.
Будівництво нового аеровокзалу почалося тільки в червні цього року, через два тижні після того, як з критикою інвесторів виступив голова Одеської облдержадміністрації Едуард Матвійчук. Втім, як стверджує Шеремет, роботи і зараз практично не ведуться через відсутність коштів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Регіонал" пояснив, чому до Євро готувалися за рахунок бюджетних коштів
Цю інформацію спростовує виконавчий директор СП Сергій Гомболевська.
"Я нічого не знаю про намір міста розірвати договір. Новий термінал будується, всі працюють", - заявив він.
Але інвестувати в реконструкцію злітно-посадкової смуги OAD вже відмовилася - в компанії вважають, що це має робити місто.
Нагадаємо, рішення про створення СП влада Одеси взяли близько року тому. Місто внесло до статутного фонду нової компанії майно Одеського аеропорту загальною вартістю 118,4 млн грн і отримало 25%-ную частку. Ще 355 млн грн повинна була внести маловідома Odessa Airport Development зі статутним капіталом в 1 тис. грн, яку учасники ринку пов'язують з одеським бізнесменом Борисом Кауфманом (співвласник компаній "Оверлайн", "Каштан-Девелопмент" та Фінбанку) і його партнером по Фінбанку Олександром Грановським.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Люди не розуміють, де обіцяні робочі місця до Євро-2012 - журналіст
До того ж передбачалося, що інвестори вкладуть у модернізацію аеропорту не менше $180 млн. За ці гроші, зокрема, планувалося до весну 2013 року побудувати новий термінал пропускною здатністю до 1 млн пасажирів на рік і подовжити злітну смугу з 2,8 км до 3,2 км. Ще за півтора року інвестори збиралися провести реконструкцію існуючого терміналу, збільшивши потужності аеропорту до 4 млн пасажирів на рік.
Одеський аеропорт - четвертий в країні за пасажиропотоком після Борисполя, Сімферопольського та Донецького аеропортів. У 2011 році він обслужив 824,3 тис. пасажирів, що на 17% більше, ніж роком раніше. Найбільш популярні напрямки - Стамбул, Київ і Москва.
Коментарі
1