
При транспортуванні в Чорне море спеціалізованих кораблів для глибоководного буріння можуть виникнути проблеми при їхньому проходженні під мостами протоки Босфор.
Про це розповів голова ради директорів і засновник Vanco Energy Company Джин Ван Дайк.
За його словами, довжина такого корабля складає 215 метрів, а його обслуговуючий персонал нараховує близько 120 чоловік. Однак, влада Туреччини дозволяє прохід через Босфор лише тих кораблів, довжина яких не перевищує 200 метрів.
- Ці кораблі дуже складно одержати. Але ми сподіваємося на залучення такого судна для роботи, - зазначив Ван Дайк.
Голова Vanco Energy Company повідомив, що вартість одного дня буріння скважини в цілому складає близько $1 млн., у тому числі один день роботи корабля - $500 тис., а сам процес буріння близько 60 днів.
Як відомо, уряд України 19 квітня визнав американську Vanco International Limited переможцем конкурсу на право підписання угоди про розподіл продукції, видобуток якої буде вестися на Прикерченській нафтогазоносній ділянці надр.
Партнером американської компанії Vanco International Limited виступила британська компанія JNR Limited.
За словами Ван Дайка, компанії на початку 2006 року підписали угоду про спільну участь у конкурсі і з цього часу спільно працювали над розробкою всіх документів, повідомляє Українська правда.
Коментарі