Населення більше стурбовано якістю надання комунальних послуг, ніж підвищенням тарифів на них.
Таку думку висловила начальник управління економіки і тарифної політики Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Світлана Старцева в ефірі Українського радіо.
"Люди сьогодні скаржаться не стільки на підняття цих тарифів, скільки на неякість або не у повному обсязі виконання цих послуг. Головна проблема - це відсутність громадського контролю і з боку місцевих органів самоврядування щодо надання цих послуг", - сказала вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Росія відмовилась від українських рам для вантажних вагонів - джерело
За її словами, проблема з контролем якості надання комунальних послуг виникає "на місцях".
"Так, звичайно, є сьогодні проблема з підвищенням заробітної плати тих людей, які зайняті у наданні цих комунальних послуг. Так, є проблема підвищення вартості енергоносіїв та інших складових, які входять до собівартості цих послуг. Але нема сьогодні чіткого розуміння на місцях, яким чином має відбуватися контроль за цією якістю. Тому люди, побачивши ті розміри тарифів, які відбулися з Нового року в регіонах, почали скаржитися на те, що якість послуги не змінилась, а тарифи збільшились", - зазначила Старцева.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Курси валют на сьогодні
Крім того, вона уточнила, що тарифи щодо утримання будинків і прибудинкових територій встановлюються органами місцевого самоврядування.
"І відповідальність за надання якісних послуг - це прерогатива органів місцевого самоврядування. Що стосується держави, то у нас є державні регулятори, які встановлюють тарифи на водопостачання, водовідведення, теплопостачання, тепловідведення і, відповідно, на енергоносії", - резюмувала Старцева.
Коментарі
9