Американська компанія Procter & Gamble Co. (P & G), найбільший у світі виробник споживчих товарів, оголосила про підвищення оптових цін на свою продукцію, пояснюючи це зростанням цін на сировину, а також нафту і газ.
Як повідомляє агентство АР, що базується в Цинциннаті (штат Огайо) компанія ще минулого тижня інформувала про зростання цін всіх американських партнерів-ритейлерів, які, судячи з усього, піднімуть роздрібні ціни.
Згідно з прес-релізом P & G, в середньому оптові ціни на підгузники Pampers піднімуться на 7%, а на туалетний папір Charmin і Bounty виростуть на 5%.
Компанія Kimberly-Clark Corp., один з основних конкурентів P & G, також оголосила про зростання цін.
P & G виробляє споживчі товари в п'яти основних категоріях: косметичні і парфюмерні засоби, товари особистої гігієни, господарські товари, товари для здоров'я, засоби для догляду за дитиною, а також корма для тварин. Серед торгових марок компанії - такі як Pampers, Tide, Ariel, Always, Pantene, Mach3, Pringles, Lenor, Oral-B, Duracell, Olay, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun.
Фінансові підсумки третього фінансового кварталу P & G має оприлюднити цього четверга.
Коментарі
1