У Польщі багато бізнесів скоротили працівників на час карантину. Постраждали передусім сфера послуг та готельно-ресторанний бізнес, розповів Gazeta.ua Андрій Сиченко з міжнародної організації з працевлаштування.
"Через карантин втратили замовлення перукарі, салони манікюру, тату тощо. Однак карантин і самоізоляція зумовили підвищення попиту на продукти харчування. Відповідно, першими, хто виграв, стали мережеві продуктові магазини", - каже експерт.
Українців зараз запрошують працювати в торгівлю. Зокрема, на пакування, фасування, розкладання товару. Також є вакансії у сфері логістики, фармакології, на виробництво побутової хімії. Затребувані IT-фахівці, кур'єри, працівники аналітичних відділів різного напрямку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт пояснив, як трудові мігранти повертатимуться на роботу
"Потребу в персоналі відчувають багато компаній. Зокрема, компанія Eurocash, яка займається оптовою торгівлею продуктів, хоче найняти 2 тисячі працівників. Мережі Lidl, Aldi, Stokrotka, Netto, Kaufland, Selgros, Rossmann шукають по 150-300 тимчасових працівників для посилення мережі. LG Chem - 1800 спеціалістів із розробки та виробництва побутової хімії. Автомобільні заводи - в пошуках працівників на осінь", - пояснює Сиченко.
За час карантину кількість безробітних в Україні зросла на 40 тис. осіб. У центрах Служби зайнятості зареєстровано 364,3 тис. безробітних українців. Водночас у базі 55 тис. вакансій. Це на третину менше за торішні показники.
Коментарі