
Українська мережа супермаркетів "Сільпо", що входить до складу Fozzy Group, розглядається як один із головних претендентів на купівлю польських магазинів французького ритейлера Carrefour.
Українська компанія вже кілька років проявляє інтерес до польського ринку, повідомляють Wiadomości Handlowe.
"Сільпо" та інші бренди, які належать Fozzy Group, працюють у понад 840 торгових точках по всій Україні. До складу групи входять також мережі "Фора", Thrash!, Fozzy, Le Silpo, Favore та FoodPod.
"Завдяки цьому Fozzy отримала певну інформацію про реалії діяльності Carrefour у Польщі, зокрема про франчайзингову частину бізнесу французької компанії", – йдеться у повідомленні.
Компанія вже зробила перший крок у напрямку експансії - Fozzy Group придбала 90% акцій польської фірми IDKFA IDCLIP, яка керує магазином Carrefour у Познані за франшизою. Проте це поки що не можна вважати повноцінним виходом на польський ринок.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Київстар" купив "Уклон" за понад $155 млн
Наразі мережа Carrefour володіє 768 магазинами у Польщі. У вересні французькі медіа повідомили, що компанія розглядає можливість продажу своїх активів у Польщі та Аргентині й доручила банкам опрацювати деталі майбутньої угоди.
Експерти припускають, що Fozzy Group може скористатися цією можливістю, адже у Польщі проживає близько 1,5 млн українців, які могли б стати потенційними споживачами нової торгової мережі. Водночас логістичні складнощі можуть змусити компанію обмежитися купівлею лише частини магазинів, а не всієї мережі Carrefour.
Серед інших можливих покупців аналітики називають Dino, Biedronka та Kaufland.
Офіційно у Carrefour коментувати ймовірну угоду з українським ритейлером відмовилися, посилаючись на хід переговорів.
"Це не відповідає дійсності", – відповіла пресслужба Fozzy Group, коментуючи інформацію про вихід на польський ринок.
За останні місяці валютний ринок України помітно змінився. Попит на долари серед населення суттєво впав.
У липні долар на міжбанківському ринку подорожчав, попри сезонне зниження активності та ослаблення гривні.
Попит на валюту серед банків залишався вищим за пропозицію, тоді як інтерес з боку населення знизився.
У травні на міжбанківському ринку попит на валюту зріс. Причиною стало сезонне зменшення експортних надходжень. У відповідь НБУ посилив інтервенції - обсяги досягли $2,9 млрд. При цьому українці стали менше купувати валюту. У квітні та травні чистий попит населення впав до $0,2 млрд. Для порівняння, ще в січні ця сума сягала 1,5 млрд.
Коментарі