Сьогодні у Китаї стартували масові розпродажі на честь китайського Дня холостяка, або "чорної п'ятниці". У цей день Alibaba влаштовує масові розпродажі. Укрпошта запустила партнерську кампанію з безкоштовної доставки замовлень, зроблених у цей день. У компанії кажуть, що китайські товари українці найчастіше замовляють через майданчик AliExpress. Під час масових розпродажів покупці входять в азарт та роблять спонтанні покупки. Про те, на які хитрощі ідуть продавці в інтернеті, розповів Gazeta.ua президент Клубу професійних перемовників Олег Демчик.
"Напередодні Дня холостяка у Китаї, або "чорної п'ятниці", інтернет-магазини підвищують ціни. Потім роблять знижки в середньому на третину. Є категорія покупців, які готові купити тільки за знижкою. На них і розраховані такі маркетингові акції. Грають на азарті таких людей. Спершу шалені знижки та розпродажі влаштовували, щоб очистити склади від старого товару. Його вигідніше продати задешево, ніж тримати далі. Зараз інтернет-магазини експлуатують святкові приводи та розпродажі для збільшення продажів", - говорить він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Експерт розповів, коли подорожчає горілка в магазинах
Якщо в товару всі відгуки позитивні, можливо, вони замовні. Інтернет-магазини підробляють відгуки та нав'язують додаткові послуги. Тому зиск від отриманої знижки для покупця майже невідчутний.
"Інтернет-магазини нав'язують інші товари до основної покупки: "Разом із цим купують ось це". Щоб уникнути маніпуляцій, варто ретельніше порівнювати ціни на стандартні товари в різних інтернет-магазинах та обережніше ставитися до купівлі супровідних товарів", - радить Демчик.
Середній чек покупок в інтернеті товарів українських виробників - 350 грн.
Коментарі