Бренд корпорації Apple оцінюється в $100 млрд і є найдорожчим в світі.
Про це свідчать дані рейтингу експертного агентства Eurobrand.
На другому місці опинилася Coca-Cola, бренд якої оцінюється в $59,9 млрд, на третьому - Microsoft ($53,9 млрд), на четвертому - IBM ($52,6 млрд), на п'ятому - Google ($50,6 млрд).
У десятку, крім вказаних компаній, входять також Philip Morris, Procter&Gamble, McDonald's, Johnson&Johnson і AT&T.
Всі верхні рядки хіт-параду світових брендів дісталися американським компаніям, які не пропустили в топ-10 жодного іноземного конкурента. Так, серед європейських брендів найдорожчим за вартістю був визнаний французький LVMH (34,3 млрд євро), що зайняв лише 14-е місце. Серед азіатських брендів лідирує китайська China Mobile (43,9 млрд євро) - 11-е місце.
За даними Eurobrand, середньостатистичний приріст вартості зазначених в рейтингу брендів склав лише 5%, однак деякі зуміли продемонструвати справжні чудеса зміцнення власного гудвілу. Наприклад, лідер рейтингу компанія Apple зуміла підвищити вартість бренда на рекордні 43,9%, у той час як її найближчий конкурент Google - лише на 5%, що змусило компанію поступитися четвертою сходинкою IBM. Однак найбільш примітні успіхи іншого великого бренду зі списку топ-10 - Philip Morris. Компанія, незважаючи на антитютюнове лобі по всьому світу, зуміла збільшити вартість бренда на 12,4%, перемістившись з 10-го на 6-е місце.
Як відзначають укладачі рейтингу, кожен регіон сильний брендами певної спрямованості. Так, серед європейських брендів домінують виробники товарів широкого попиту, серед американських - високотехнологічні компанії, а китайські в основному представлені гравцями фінансового сектора.
Коментарі