Киянка Алена Нікітіна разом із партнером запустила у квітні проект "Чохол для валізи". Вклали у власну справу близько $1 тис.
"Два роки тому проводжала знайому на літак. У аеропорту вона дістала з сумочки пошарпаний чохол і наділа на валізу. На той момент я не знала, що таке взагалі існує. Виявилося, що чохол купила 5 років тому в США. Тоді з'явилася ідея для бізнесу: запропонувати українцям відмовитися від обмотування валіз плівкою на користь яскравого та функціонально аксесуару", - розповіла Gazeta.ua Алена Нікітіна.
Чохол для валізи коштує 700-800 грн.
"Замотати валізу плівкою коштує близько 150 гривень. У Європі - 7-12 євро. Чохол окупиться за пару поїздок. Багато клієнтів купують їх для тих валіз, які вже мають не надто привабливий зовнішній вигляд. Адже купити нову коштує 2,5-3 тисячі гривень", - говорить Алена.
Команда проекту складається з двох людей.
"Я відповідаю за маркетинг та ідею. Партнер — чоловік моєї подруги. Він взяв на себе технічну частину: розвиток сайту, розміщення реклами. У нас тандем чоловіка та жінки, які абсолютно різні. Але однаково сильно вірять у свій продукт. Мали досвід роботи з Європою та Китаєм. Перші не надто лояльно йшли на зустріч, другі запропонували жахливу якість чохлів. Зараз ми є офіційним представником компанії "Fancy Armor". Вони запропонували непогані умови, підтримали з точки зору маркетингу", - зауважила Алена Нікітіна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На новорічних листівках можна заробити 5 тисяч гривень додаткового заробітку
Чохли для валіз виготовлені з неопрену і спандексу.
"Для перевірки якості нашої продукції запустили тест-драйв. Безкоштовно пропонуємо клієнтам поїхати у подорож з певним чохлом. Просимо, щоб люди залишили відгук з фото у соцмережах. На сьогодні наш чохол проїхав багато країн Європи, був на Ібіці, Шрі-Ланці. Після кожної поїздки перемо його пральній машинці при 30 градусах. Малюнок не деформувався. Плануємо розвивати бізнес- запустити пошив чохлів в Україні. Також у планах розробити патріотичний чохол "I love Ukraine". Хочемо розширити пропозицію аксесуарів для мандрівників. Розробити чохли для велосипедів. Такі є у Європі, але вони дорогі. Наша мета — зробити чохол доступним для середньостатистичного українця", - додала засновниця бізнесу.
Дизайнер одягу Анна Меченкова заснувала власний бізнес — шиє та продає розвиваючі іграшки для дітей. Вона виготовляє книжки та килимки, які допомагають розвивати дрібну моторику рук. Також робить ковдри з різнокольорових помпонів. Такими можна не лише вкрити дитину, а й навчити її розрізняти кольори.
Коментарі