У час кризи бізнес повинен вдосконалюватися. Коли ринок звужується і падає, підприємцям час займатися внутрішньою роботою. У цьому переконаний Павло Пирожок, який два роки тому запустив власну торгову марку і почав майструвати акваріуми Blue Bаrbus. Про це він розповів кореспонденту Gazeta.ua.
"Зараз вдосконалюємо виробництво, налаштовуємо нові схеми, вдосконалюємо сайт. Дійшли до того, що процес, який в інших виробників займає пару годин, ми вклали у 15 хвилин", – пояснюють у Blue Bаrbus.
Кризові явища і спад купівельної спроможності позначилися на різних видах бізнесу від нерухомості до перукарень і ресторанів. Акваріумний бізнес - не виняток, каже Павло Пирожок. Однак, як і всюди, час економічного спаду треба використати з користю. У Blue Bаrbus зайнялися розробкою нової технології для промислових магазинів риби.
"Пробуємо зробити так, щоб акваріуми ставити один на другий без меблів, скло до скла. Продажі акваріумів дещо скоротилися. Економічна криза - не кращий час завести вдома великий акваріум з екзотикою. Для нас це стало сигналом, що час відточити всі процеси і налаштувати нові напрямки. Криза не буде вічною. Вона мине, і тоді вже не буде часу на пошук шляхів розвитку", – каже засновник марки.
Акваріумний бізнес включає в себе розведення риб, виготовлення акваріумів та різні акваріумні послуги. Серед таких послуг - догляд за акваріумами, перевезення їх чи лікування рибок. Середньостатистичний акваріум на 200 літрів з тумбою коштує 4,5 тис. грн.
Коментарі