четвер, 18 лютого 2016 17:25

Як потроїти продажі, скоротивши витрати на рекламу?

Як потроїти продажі, скоротивши витрати на рекламу?


Сьогоднішні економічні умови штовхають підприємців на пошуки нових ринків збуту, залучаючи нових клієнтів і утримуючи вже існуючих. Неефективність деяких рекламних напрямків і бюджетні обмеження ускладнюють ситуацію. Тому виникає питання, як підвищити ефективність реклами, заощаджуючи кошти.
Зважте ефективність та вартість реклами
Реклама є основним джерелом притоку нових клієнтів, тому цю статтю витрат краще не ігнорувати, але щоб грамотно розподіляти бюджетні кошти, необхідно проаналізувати існуючі види реклами і виділити серед них найефективніші. Детальніше читайте тут http://uaweb.ua/publication/online_shop_promo.html
Результати останніх досліджень в сегменті реклами показали низький коефіцієнт віддачі таких видів реклами, як ТВ-реклама, радіо, преса, зовнішня реклама. До того ж вищезазначені рекламні технології досить дорогі і складні в оцінюванні ефективності.
Відмінною альтернативою є інтернет-реклама, яка останнім часом динамічно розвивається і дає відмінні показники продажів. Це не дивно, адже вона має безліч переваг:
-доступну вартість;
-гнучку систему оплати;
-довготривалі результати;
-багато потенційних клієнтів;
-платоспроможну аудиторію;
-легкий аналіз результатів.
Аналіз коефіцієнта ефективності інтернет-реклами проводиться за допомогою простих у використанні інструментів, таких як веб-аналітика і кол-трекінг.
Впроваджуйте інновації
Досвід нашого агентства інтернет-маркетингу UAWEB показує, що клієнти, які не побоялися використовувати сучасні рекламні технології та оптимізували свої сайти, зараз успішно розвиваються, розширюють свої клієнтські бази і збільшують кількість продажів.
Наприклад, два роки тому до нас звернулася одна з провідних українських будівельних компаній з приводу оновлення застарілого сайту. Провівши аналіз ресурсу, окрім декількох варіантів редизайну ми також запропонували комплексне просування сайту.
В результаті проведеної оптимізації сайту і через 2-3 місяці його експлуатації, організація повністю перейшла на інтернет-рекламу, завдяки чому дохід цієї компанії потроївся, а головне вона придбала кілька солідних замовників, завдяки яким затвердила своє положення на ринку. До речі, нами розроблена стратегія, працює на компанію замовника до сьогодні.
Виходячи з досвіду і практики, інтернет-маркетинг - це найефективніший метод залучення покупців. Ми пропонуємо Вам особисто переконатися в цьому.

Джерело: UAWEB

Зараз ви читаєте новину «Як потроїти продажі, скоротивши витрати на рекламу?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8642
Голосування На яку допомогу від Європи та світу Україні варто розраховувати після війни?
  • Польща обіцяє "план Маршалла" - велику програму фінансової підтримки
  • Списання всіх боргів за зовнішніми кредитами
  • Всі кошти від конфіскації майна та ресурсів РФ у світі
  • Допомоги не буде. Обмежаться підтримкою біженців
  • Мені байдуже
Переглянути