неділя, 21 травня 2017 13:25

Злягання в цибулі й головою об телефон на зорі незалежності – шокуючі полотна з 1990-х
5

Василь Цаголов. "Любовний трикутник" (2005 р полотно, олія, 150x160). ФОТО: artukraine.com.ua
Олег Тістол "Коса \ Південні зулу" (2002 р., xолст, масло, 135x235). ФОТО: artukraine.com.ua
Влада Ралко "Сад насолод" (1997 р, полотно, олія, 90x170). ФОТО: artukraine.com.ua
Павло Маков "Празький щоденник" (2001 р., папір, intaglio, фото, олівець, 16 стр., 21x13). ФОТО: artukraine.com.ua
Володимир Будніков "Оазис 1-6" (1998, xолст, масло, 90x150). ФОТО: artukraine.com.ua

Кращі роботи українських художників 1990-2000-х років з колекції архітектора Андрія Супруненка виставляли в київській галереї "Vozdvizhenka Arts" 21 травня – 14 червня 2015 року. У рамках проекту, що мав назву "Вони втомилися", показали полотна Василя Цаголова, Павла Макова, Олега Тістола, Вінні Реунова, Володимира Буднікова, Влади Ралко і Романа Ліствака.

Колекціонер Супруненко стверджує, що на всіх творах художників лежить печать втоми від того, що відбувається в українській арт-сфері.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Збочену еротику іспанки в галереях виставили за двері

"Якщо дивитися на речі об'єктивно, – розповідає мистецтвознавець Олександр Соловйов, – то "постмодерністська втома" з тюремним колоритом (татуювання на ступнях, яку робили на зоні) в мистецтві не відбивається. Вона накопичується в нас самих, коли ми спостерігаємо за тим, що відбувається тут-і-тепер, за нескінченною зміною влади і економічними потрясіннями. Нічого особистого – сакраментальна втома, крім екзистенціальних, має свої суто соціальні причини".

  Олег Тістол "Коса \ Південні зулу" (2002 р., xолст, масло, 135x235). ФОТО: artukraine.com.ua
Олег Тістол "Коса \ Південні зулу" (2002 р., xолст, масло, 135x235). ФОТО: artukraine.com.ua

"У цій країні стабільності немає і не буде, – продовжує мистецтвознавець, – митець приречений періодично починати все спочатку, стверджуючи себе в своєму давним-давно заслуженому статусі. Жити з розумінням того, що все, що він робить, – це Сізіфова праця. Хочеш чи не хочеш, а при черговому обвалі ринку, камінь знову доведеться котити під гору".

Андрій Супруненко – архітектор і колекціонер, співкуратор одного з проектів Арсенале 2012 "Перспектива". Колекціонує витвори сучасного мистецтва з 2000х років. Для експозиції куратором свідомо були обрані роботи 1990-х років, які він вважає золотим фондом сучасного українського мистецтва, коли автори представлених робіт створювали дійсно нове і безкомпромісне мистецтво.

Зараз ви читаєте новину «Злягання в цибулі й головою об телефон на зорі незалежності – шокуючі полотна з 1990-х». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі