вівторок, 28 вересня 2021 15:45

"ТікТок – це емоційний бізнес" - Поплавський
7

  Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів
Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів

В Університеті культури на трендовому факультеті ТікТок заняття молоді з провідними практиками-маркетологами, топ менеджерами компаній, успішними тіктокерами, креативниками, режисерами, хореографами набирають обертів.

  Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів
Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів

Про це Михайло Поплавський повідомив на своїй сторінці в соціальній мережі Інстаграм.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Михайло Поплавський (@poplavskiy_michail)

Спікерами чергового заняття, окрім Поплавського, виступили Влад Ледбой, український тіктокер, блогер з мільйонною аудиторією (1,6 млн. підписників у ТікТок); Кирило Кудрявцев, засновник першого українського ТікТок дому Top Team House, та зірковий викладач Університету культури, український режисер театру і кіно Олександр Балабан.

  Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів
Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів

"Сьогодні розпочалась інтелектуально-інформаційна революція. Йде "Битва мозгів". Настала епоха, в якій все вирішують талант і час. Бізнес потребує талановитих тіктокерів. ТікТок-бізнес ставить лідерство та управління в центр уваги. Потрібно діяти швидко і рішуче.

  Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів
Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів

ТікТок вимагає інноваційної та організаційної структури. Це вміння організувати безперервний потік творчих ідей з ефективними комунікаціями.

Факультет ТікТок – місце креативних ідей та технологій. Молодь зі здоровими творчими амбіціями може реалізувати себе по максимуму. Ідеологія ТікТоку – звернення до емоцій людини, а не до раціональності. ТікТок –це емоційний бізнес", – зазначив Поплавський.

  Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів
Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів

Масштабний спільний тікток менторів і молоді по завершенні інноваційного заняття став яскравим підтвердженням вираження емоцій в єдності.

Сама новина про відкриття першого в Україні і світі трендового факультету викликала шалений резонанс, а перші заняття продемонстрували, що сучасні медіаінструменти – невід'ємна частина бізнесу XXI століття.

  Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів
Заняття з провідними маркетологами, успішними тіктокерами, креативщиками в Університеті культури набирають обертів
Зараз ви читаєте новину «"ТікТок – це емоційний бізнес" - Поплавський». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі