Facebook заборонив рекламу Женевського художнього музею. Вона містила зображення оголених статуй.
Ідеться про мармурову напівоголену Венеру Арльську та бронзову статую варвара, полоненого римлянами, також оголеного. Музей рекламував майбутню виставку "Цезар і Рона", присвячену артефактам, знайденим в районі річки Рона (протікає Швейцарією та Францією). Про це йдеться в пості музею у Twitter.
У відповідь музей опублікував фотографії статуй, прикривши їх наготу французьким словом censuré ("підданий цензурі"): "Можливо, настав час змінити цю політику щодо музеїв та закладів культури?".
Nous voulions promouvoir l'exposition "César et le Rhône" en utilisant ces deux œuvres mais #Facebook nous l'interdit, en raison de leur nudité...
— MAH Genève (@MAHgeneve) 1 лютого 2019 р.
Peut-être serait-il temps pour cette plateforme de changer sa politique pour les musées et les institutions culturelles? pic.twitter.com/RSHn6g8O8F
Прес-секретар музею Сильві Трелья-Детраз процитувала пояснення адміністрації "Фейсбуку": "Ми не дозволяємо рекламу із зображенням оголеної натури, навіть якщо вона не носить сексуального характеру. Це включає використання оголеного тіла в художніх або освітніх цілях", - пише видання Time.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Facebook Messenger з'явилася корисна функція
Наприкінці 2018-го Facebook заборонив публікувати фото витворів мистецтва з сексуальним підтекстом. ЗМІ пов'язали це з підписаними американським президентом Дональдом Трампом законами FOSTA-SESTA (Fight Online Sex Trafficking Act и The Stop Enabling Sex Traffickers Act). Вони направлені на боротьбу з секс-торгівлею в мережі. Однак, закони назвали замаскованою інтернет-цензурою.
Коментарі