"Українська таксомоторна асоціація" вимагає легалізувати ринок таксомоторних перевезень в столиці. За словами перевізників, нелегальні таксисти, отримуючи замовлення на мобільний, відволікаються, і піддають пасажирів небезпеці. Також через нелегалів державний бюджет щорічно недоотримує 1,2 млрд. грн, зазначають у асоціації.
"Коли ви саджаєте дружину в таксі, маєте бути впевнені, що з нею по дорозі нічого не трапиться. Коли ви виїжджаєте з Борисполя, вас не мають запевняти, що дорога звідти до столиці коштує не менше 100 баксів. Возити вас мають професіонали, а не люди, які вирішили підзаробити після основного робочого дня. Не може така людина, як я, працюючи в МНС, після роботи підробляти гінекологом", - сказав екс-міністр транспорту Євген Червоненко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нетерпляча колумбійка "посунула" таксі з дороги, бо не хотіла більше чекати
Голова української таксомоторної асоціації Анатолій Галазюк заявив, що нині в Києві існує 25 тисяч автомобілів із символікою таксі. 95% з них перебувають в тіні.
"Нещодавно правоохоронці вилучили сервер обміну замовленнями, який обслуговував роботу нелегального ринку псевдо-таксі. Кілька днів машину не можна було замовити, вилучення серверу паралізувало роботу всього тіньового ринку. Це тому, що він є серцем усієї інформаційної системи — розподіляє та обліковує всі замовлення на перевезення. Йому допомагають 12 транзитних серверів, які визначають вартість послуги та направляють ці замовлення у центральну базу даних головного серверу. Після цього воно відображається на мобільниках водіїв приватних авто", - пояснив Анатолій Галазюк.
За інформацією Української таксомоторної асоціації, кияни, для яких таксі — основний вид діяльності, становить 45%, для яких це — додаткове джерело доходу — 30%. 20% — не кияни, для яких таксі — тимчасова робота в столиці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Львів'яни замерзають на зупинках, а в таксі не вистачає машин
"Вони часто не знають як і куди везти пасажира. Від цього страждає якість перевезень", - наголошують в асоціації.
При цьому перевізники не заперечують, що після легалізації ринку таксомоторних перевезень, послуги таксі значно подорожчають. Ціну на таксі має регулювати муніципальна влада.
"Не можуть послуги таксі коштувати дешевше, ніж обслуговування автомобіля. В жодній європейській країні це задоволення не з дешевих. Згадайте вираз із фільму "наши люди в булошную на такси не ездят", - зауважив Євген Червоненко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На столичні таксі встановлять лічильники
30 травня асоціація планує провести в столиці Всеукраїнський форум представників таксомоторної галузі, на якому розглядатимуть питання реформування ринку таксомоторних перевезень в Україні. На захід вже запросили представників Верховної Ради України, Адміністрації Президента, Кабміну та Федерації роботодавців України.
Коментарі
4