Найцікавіші кінопрем'єри цього тижня втягнуть підлітків у веселі доісторичні пригоди ("Сімейка Крудсів"), змусять добряче посміятись більш дорослих глядачів ("Впіймай шахрайку, якщо зможеш") та відтворять останні роки життя видатного живописця Огюста Ренуара ("Ренуар. Останнє кохання").
Ну, а кіногурманам цей вікенд подарує дві справді цікаві події: найбільший в Україні фестиваль документального кіно Docudays UA та ретроспективу видатного польського актора Збігнева Цибульського.
Впіймай шахрайку, якщо зможеш
- Ти – дияволиця.
- Дякую.
- Це не комплімент.
- Я знаю - мило розмовляють протагоністи цієї комедії.
Сенді, типовий представник середнього класу США, одного разу опиняється в зовсім неприємній ситуації: якийсь шахрай випатрав його банківський рахунок. В поліції чоловікові погоджуються допомогти лише за умови, якщо він сам знайде злодія. Тож тихе життя Сенді перетворюється на справжній детектив. Дуже скоро він знаходить крадія, яким опиняється кумедна товстуха. Вона в свою чергу скривається не тільки від Сенді , але й від кримінального авторитету, банківські рахунки котрого також колись обчистила.
"Переважна частина комедійного потенціалу цієї стрічки вичерпується в перші двадцять хвилин. Після цього картина перетворюється динамічне, проте малоцікаве роуд-муві" - Chicago Reader.
Тривожний виклик
"Вже все зроблено" - говорить маніяк оператору колл-центру щоразу, коли вбиває свою чергову жертву. І саме ці слова будуть снитись головній героїні в нічних кошмарах. Одного разу через необачність оператору колл-центру 911 гине дівчина. Після цього працівниця спецслужби довго не може знайти собі місця. Та тільки-но вона заспокоюється – розгортається схожа ситуація: її викликає інша перелякана дівчина, яку намагається вбити той самий маніяк. Єдиний, хто в силах зупинити маніяка – сама оператор колл-центру.
"Потужний потенціал цієї картини розбивається вщент… Якщо ви бажаєте переглянути трилер, в якому переважну частину дії складають телефонні розмови, - цей фільм саме для вас" - Entertainment Spectrum.
Ренуар. Останнє кохання
"Біль проходить, а краса лишається – якщо ти це не зрозумієш, то тобі ніколи не відчути життя по справжньому" - говорить престарілий Ренуар.
Останньою музою Огюста Ренуара стає чарівна натурщиця на ім'я Андре. Живучи подалі від міста, він знаходиться в гармонії з собою та своєю творчістю. Та одного разу приходить звістка, що його сина Жана поранено на фронті. Ще через деякий час хлопець з'являється в домі свого батька. Жан одразу закохується в привабливу натурщицю. З цього моменту спокій в домі митця зникає.
"Монументальні особистості Ренуара-художника та Ренуара-режисера показуються тут в якості звичайних людей, а їх творчі пошуки – як звичайні побутові події" - Variety.
Сімейка Крудсів
"Моя сімя вижила, дотримуючись правила батька: ніколи не виходити з печери" - говорить головний герой.
Доісторичні часи. Голова первісного племені на імя Краг виховує своїх численних дітей в строгості. Після землетрусу, який знищує його рідне житло, все його плем'я вимушене шукати нову домівку, чи скоріше, печеру. Під час переселення він зустрічається з харизматичним кочівником, котрий зачаровує все плем'я Крага. Після цього в сімействі починаються справжні пригоди.
"У цілому фільм виглядає досить жвавим. Зміст тут передається перш за все не словами, а жестами. Природа і чудовиська тут намальовані настільки переконливо, що в окремих епізодах віриш в них більше, ніж в реальну кольорову гаму" - Screen International.
Запаморочливі фантазії Чарльза Свона ІІІ
"Таємна спільнота яйцевідривачок" - описує головний герой своїх ворогинь, які будуть полювати на нього.
Графічний дизайнер Чарльз Свон Третій тяжко переживає свою душевну драму після того, як його кинула дівчина. Єдиний вихід, який він вбачає в такій ситуації, – піддатись фантазіям, в яких стирається межа між диким абсурдом, шаленою вигадкою та звичайнісінькою реальністю. Сюжет в цій картині лише умовно з'єднує найрізноманітніші фантасмагорії, які народжуються в свідомості головного героя.
"Під час перегляду цієї недокомедії глядачі в повній мірі відчують – наскільки довгими можуть видатись 84 хвилини… ду-у-уже довгими" - San Francisco Chronicle.
Х Міжнародний фестиваль документального кіно про права людини Docudays UA
З 22 по 28 березня у столичному Будинку кіно та кінотеатрі "Кінопанорама" проходитиме фест документального кіно Docudays UA. Відкрила кінофорум іронічна чеська стрічка "Твердиня". В ній розповідається про Придністров'я, як про "музей тоталітаризму просто неба". Люди тут живуть ніби між двох світів: з одного боку – вже неіснуюча соціалістична імперія, з іншого – близька, проте недосяжна Європа.
Вхід на всі фільми кінофоруму – безкоштовний.
Попіл та діамант
"Чи знайдеш ти свободу в горінні. Чи втратиш себе у вогні?" - лунає в цій стрічці пісня, слова якої дуже точно характеризують головного героя.
Весна 1945 року. Останні дні Другої Світової. В минулому об'єднані спільною метою поляки – під кінець війни починають розділятись на ворогуючі табори. Хтось підтримує радянські війська, інші – виступають за незалежність Польщі. Мацек, харизматичний боєць Спротиву, отримує завдання ліквідувати високопоставленого комуніста. Однак через прикру помилку він вбиває не радянського військового, а двох звичайних робітників.
"Попіл та алмаз" - перлина польського кінематографу від маститого режисера Анджея Вайди. Красива зйомка тут поєднується з красномовним месседжем про безглуздість насилля" - ColeSmithey.com.
Ця картина буде показана в рамках ретроспективи фільмів "Встигнути на потяг", яка присвячена видатному польському актору Збігневу Цибульському. Покази відбудуться у столичному кінотеатрі "Київ". Окрім "Попелу та діаманту" на екрани також вийдуть стрічки "Потяг" ("Загадковий пасажир", 1959), "До побачення, до завтра" (1959), а також дві документальні стрічки, присвячені йому: "Памяті Збигнева Цибульського" (реж. Ірина Романченко) та "Збишек" (реж. Ян Лясковський).
Дозволите вас прикінчити?
"Я поліцейський велосипедист. Багато хто думає, що я звичайнісінький мамин синок, однак…" - розповідає про себе головний герой.
У зв'язку зі світовою фінансовою кризою Великобританію накриває хвиля злочинів. Через це всі поліцейські, котрі спокійно сиділи в офісах, "перекладаючи папери", вимушені були сісти на велосипеди, аби боротись зі злочинністю. Це стало приводом для того, щоб один з таких охоронців закону на ім'я Баз відчув себе Робін Гудом. "Дозволите вас прикінчити?" - цинічно уточнює головний герой у кожного правопорушника перед тим, як розтрощити йому голову.
"Чорний гумор в цій стрічці межує з фарсом. Це і змушує глядачів реготати під час перегляду. При цьому головний недолік картини – відверто недопрацьований сценарій" - Contactmusic.com.
Коментарі
2