На "Днях українського кіно" у Мюнхені зали були переповнені, не всі охочі змогли потрапити на показ фільмів українського виробництва.
Про це заявили організатори заходу на прес-конференції у Києві 17 жовтня.
Показ відбувався з 11 по 13 жовтня у німецькому кінотеатрі Rio Filmpalast. Творчі групи представили найгучніші українські стрічки: "Додому", "Фокстер & Макс", "Дике Поле", "Пекельна Хоругва, або Козацьке Різдво" та "Гуцулка Ксеня". Захід відбувся за підтримки Держкіно та меценатів.

"Ми дивимось на кінематограф не лише як на мистецтво і підтримку талановитих людей, а й як на подальший розвиток нашої країни, на можливість популяризувати в світі Україну не тільки як країну революції та дешевої сировини, але й творчу країну з найталановитішими людьми. Цей потенціал може бути одним із драйверів розвитку України. Пишаюся, що також маю відношення до цих чудових процесів, які йдуть у сфері нашого кінематографу", - говорить Людмила Русаліна, меценатка "Днів українського кіно" у Мюнхені. Жінка з дитинства захоплюється українським кіно та київською студією імені О. Довженка і вже більше 10 років підтримує кінематограф вітчизняного виробництва.
Показ фільмів відбувався мовою оригіналу з субтитрами для німецької аудиторії. Через великий ажіотаж на українське кіно, деяким глядачам довелось сидіти на додаткових стільцях. На кінематографічний показ прийшли не лише представники української діаспори, а й іноземні глядачі.
"Це третя подія у Мюнхені. Але є велика різниця між тим, як ми починали і тим, що відбувається зараз. Найголовніше, що рівень українських фільмів зріс, зацікавленість і реакція іноземної аудиторії у Мюнхені була дуже яскравою. Було приємно, як сприймали наші фільми глядачі. Бо глядач голосує квитками, купуючи їх у кінотеатрі", - говорить Андрій Халпахчі, генеральний директор Київського кінофестивалю "Молодість", який став одним із організаторів заходу.

Співорганізаторами "Днів українського кіно" у Мюнхені стали Генеральне консульство України в Мюнхені та Манана Палагашвілі у співпраці з режисером Дарією. Партнером події став сучасний український бренд - торговельна марка "Status". Компанія не вперше долучається до подібних заходів.
"Зараз ми оговорюємо нашу співпрацю й участь торговельної марки "Status" у підтримці українського кіно на Каннському фестивалі 2020 року. Я впевнена, що наші фільми зроблять фурор і отримають найвищі нагороди у конкурсі, ми все для цього маємо", - підсумовує Людмила Русаліна.
Коментарі