четвер, 03 жовтня 2013 07:00

На фестивалі соціальної реклами виграв ролик про пекло для курців
6

Фото: Фото: надані фестивалем "Молодія"

Днями у столичному арт-хаус кінотеатрі "Кінопанорама" пройшов фестиваль соціальної відеореклами "Молодія". За словами організаторів, - громадської організації Українська народна молодь та творчої групи "Автор Невідомий", - таке місце проведення вибрали не випадково:

"Кредо фестивалю: соціальна реклама — це не скиглення, голосіння чи сухе наведення статистичних даних. Хоча здебільшого саме таким більшість і уявляє соціальний ролик. В пріоритетах "Молодії" конструктив, свіжі ідеї, оригінальне художнє втілення, гумор та здорова іронія. Таке непопсове місце проведення підкреслює настрій фестивалю", - каже оператор з "Автора Невідомого" Олексій Зайцев .

Перемогу у фестивалі здобув ролик "Three steps in smoke" Дмитра Бондарчука. Це мінімалістична кумедна анімація про пекло для курців. У цей же день Бондарчук дізнався, що його робота здобула приз в категорії "експериментальне кіно" і на одному грецькому кінофестивалі.

Друге місце дісталось Станіславу Маспанову за роботу "Grow": 3 хвилини в кадрі танцює хлопець, а на екрані з'являються слова пісні "Кожна дитина народжена рости", "Будь собою", "Якщо ти слухаєш різне лайно, яке тобі кажуть вчителі та якісь типи з телевізора, то ти заслуговуєш на це".

"Комусь здалося, що це просто кліп і ніякої соціальності там нема. Я не згоден, дуже навіть гостросоціальний ролик, адже проблема тиску соціуму на дитину не менш глобальна ніж куріння, алкоголь  чи всілякі там наркотики. Зрештою, до алкоголю і наркотиків часто вдаються саме тому, що дістали батьки, не розуміють в школі, тицяють пальцями на вулиці", - ділиться враженнями 25-річний Олександр Квятковський. 

Третє місце отримала робота Вікторії Мошкіної "Молодь, де ти?". Ролик виконаний технікою стоп-моушн: м'яч грає сам з собою, піаніно грає саме по собі, шахові фігури ходять по дошці самі.  А молодь тим часом сидить в соцмережах.

"Я голосувала за цей ролик, бо тема ну дуже вже болить мені. Я сама працюю в бібліотеці і до нас ходять самі пенсіонери", - каже 45-річна киянка Наталя Колода.

Крім конкурсної програми показували також кращу світову соціальну рекламу, спеціальну програму від Чеського центру та соціальне кіно від Польського інституту.

"Запам'ятався ролик з чеської програми: юнак кричить на свою хатню робітницю, лається чеською, але очевидно, що називає її тупою, безмозкою, а в кінці ролика виявляється, що вона є кандидатом математичних наук", - каже 63-річний Володимир Шевчук.

"На фестивалі було так багато тем, які не всі й проблемами вважають. Сподобались роботи на тему етичного ставлення людини до тварин. Мені перехотілось їсти котлети після ролика, в якому пані купує обід "з собою", а з пакета тече кров. Перед очима в неї проносяться кадри з бойні. Страшна документалістика триває якихось 3 секунди, але враження справляє колосальне", - каже 22-річна Дарія Столяренко.

"Цього року на фестиваль надійшло понад 90 заявок, до фіналу потрапило 28 робіт. Головний приз фестивалю – 1000$. Для нас важливо не тільки дати гроші й побажати всього найкращого. Гадаю, важливішим за грошові винагороди є промотування робіт, показ якомога більшій аудиторії. Тож роботи фіналістів і переможців будуть представлені на телебаченні та в рамках мандрівного фестивалю найбільшими містами України", - каже Ігор Мельник, заступник голови МГО Українська народна молодь.

Переможців визначили журі та глядацька аудиторія.

Фестиваль  відбувається щороку і вже збирає заявки на "Молодію 2014".

Зараз ви читаєте новину «На фестивалі соціальної реклами виграв ролик про пекло для курців». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

6

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі