Мережа фаст-фуд ресторанів McDonald's запустить в США свій власний телеканал. Про це повідомляє Los Angeles Times.
Передачі на телеканалі будуть змінюватися в залежності від місця розташування ресторану. На телеканалі показуватимуть місцеві новини, зокрема, з розповідями про досягнення місцевих спортсменів (у тому числі і школярів) і домогосподарок. Крім того, на телеканалі будуть показувати новини музики, кіно та моди.
McDonald's буде працювати над змістом телеканалу спільно з BBC America, каналом аматорських новин KABC-TV Eyewitness News і британським продюсером Марком Бернеттом, який зробив безліч реаліті-шоу і телепередач для британських і американських каналів.
8 хвилин на годину на телеканалі буде віддано під рекламу. При цьому реклама самого McDonald's буде займати незначну частину від загального рекламного часу.
Телеканал транслюватиметься людям, які стоять в чергах до каси, а також у залах ресторанів. Для тих, хто не захоче дивитися телеканал, буде відведена спеціальна тиха зона.
Телеканал буде запущений протягом декількох місяців. Як пише сайт Neon Tommy, канал буде спочатку доступний в Каліфорнії, а в разі успіху його трансляція буде поширена і на інші штати. Очікувана щомісячна аудиторія каналу - від 18 до 20 мільйонів осіб.
Коментарі