




Художник Девід Фостер (David Foster) замість того, щоб взяти в руки пензель і фарби, бере молоток і цвяхи та створює шедеври в техніці пуантилізму. Це точкові малюнки із сотень металевих "капелюшків".
Девід Фостер за професією архітектор, можливо саме тому працювати з будматеріалами йому трохи звичніше, ніж із звичайним арсеналом художника - фарбами і олівцями. Хоча ескізи майбутніх малюнків він все ж малює чорнилом, і лише після цього береться масштабувати зображення і переносити його на полотно.
Зазвичай для невеликих картин потрібно близько 5 тисяч цвяхів, а для великих полотен - до 30 тисяч. Художник розповідає, що в подібному способі "малювання" його приваблює простота зображень, які виходять в результаті.
×
Коментарі