У мережі виклали перший проморолик гуцульської столиці - "Верховина, дивиси і кажи: "Йо!".
Ролик рекламує зелений туризм у регіоні.
Відео показує варіанти відпочинку у Верховині. Серед них - джипінг місцевими серпантинами, рафтинг порогами річки Чорний Черемош, прогулянки на конях, подорож на квадроциклах, дегустація місцевого гуцульського сиру.
Серед кадрів можна побачити неймовірні краєвиди Верховини з висоти пташиного польоту, будинки, зелені гори, старовинну церкву, в якій вінчається гуцульська пара.
Кожен із героїв ролика каже слово "йо", що на закарпатському діалекті означає "так".
У відео лунають традиційні гуцульські мелодії. Завершує ролик гуцульський танець - аркан. Він символізує силу, що прихована у єдності.
Відео транслюватимуть в інтернеті та на українських телеканалах. Його створила компанія Livingston Production на чолі з жителем Верховини відеооператором Назаром Мануляком, а також громадська організація "Гуцулики".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Показали добірку фото Карпат 1966-го
У Верховині працює Музей Гуцульської магії. Його включили до списку 10 українських музеїів, що вражають. У Музеї Гуцульської магії можна дізнатися про місцевих мольфарів і відьом, відомих гуцульських цілителів, архаїчні народні засоби та давно забуті народні рецепти.
Коментарі