Паризька галерея Джоселіна Вулфа (Jocelyn Wolff) визнана найбільш неординарною і удостоєна головного призу найвпливовішого арт-ярмарку сучасного мистецтва Frieze, який завершив у понеділок свою роботу.
Журі оцінило парад 180 впливових галерей світу, які представили свій концептуальний погляд на сучасне мистецтво.
"Я дуже здивований, що приз і золоту табличку ярмарку отримала моя галерея. Ми виглядаємо так, як і задумували - скромніше за всіх, без претензії. Більшість відвідувачів минають нас, не затримуючись поглядом", - розповів Вулф РИА Новости.
Зайнятий простір відтворює майстерню художника-мінімаліста, єдиним матеріальним об'єктом якого можна назвати грубку-буржуйку, атрибут багатьох поколінь мешканців Монмартру.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Директор музею в Італії на знак протесту спалив картину
Роботи, виконані в чорно-сіро-білих тонах, кожна з яких немов доповнює іншу, створюють атмосферу недомовленості. На стіні схема віртуальних подорожей художника в часі й простору, що створює немов житловий квартал.
Ця галерея представляє таких сучасних художників, як Гійом Леблонд, Катінка Бок, Вольфганг Принц і Мішель Голем.
"Ці художники намагаються висловити те, про що говорять сьогодні паризькі інтелектуали - предмети мистецтва не повинні бути підтвердженням вашої влади і багатства, виразом помпезності і якоїсь абсолютної цінності", - вважає Вулф. Його галерея була створена в 2003 році в крихітному приміщенні і відтоді кілька разів переїжджала, розширюючись і облаштовуючись.
Вулф - саме втілення антигламуру.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві на аукціон виставлено близько 100 шедеврів сучасного мистецтва
"У нас мало відвідувачів, вони дивляться ось туди, на цей гігантизм", - киває парижанин на вражаючий простір галереї Аніша Капура, що розкинувся навскоси.
"Люди стали ліниві, вони дивляться на все через зіницю своїх iPhone, клацають, текстують і йдуть далі. Ми ж запрошуємо зупинитися, замислитися. Наші відеоінсталяції спеціально поміщені в старі ящики, а не виведені на великі екрани, і дуже мало охочих їх подивитися" , - нарікає Вулф, обласканий якщо не публікою, то професійним співтовариством.
Він запевняє, що не ставить перед своєю галереєю жодних комерційних цілей, вважаючи, що мистецтво і ринок несумісні.
"Це не робить мене багатим, але мені цього й не треба. Ті, хто розглядають предмети мистецтва як товар, мені абсолютно не цікаві. Але я завжди знаходжу людей, що по-справжньому люблять і підтримують мистецтво", - запевняє галерист.
Ярмарок сучасного мистецтва Frieze з лондонською пропискою вперше пройшов у Нью-Йорку, місті, що вважається галерейної столицею світу.
Коментарі