вівторок, 14 січня 2014 05:15

" Навіть у громадських туалетах є інформація про захід"

Автор: Фото: alfajazzfest.com
  Альфа Джаз 2013-го
Альфа Джаз 2013-го
Про п'ятірку найочікуваніших фестивалів у Львові розповідає Андрій Сидор, 40 років. Три роки, від 2007-го, він очолював міське управління культури. Організовував "Свято сиру і вина", "На каву до Львова", "Свято шоколаду". Зараз керує компанією з організації подій та концертів "Дік-Арт". Зустрічаємося в її офісі в центрі міста.

Може місто заробляти лише на туристах?

— В італійському Перуджа щороку проходить шоколадний фестиваль, — розповідає Андрій Сидор. — Населення — 170 тисяч осіб. За рахунок фестивалю, на який з'їжджається пів-Європи, місто живе цілий рік. А це 50–60 мільйонів євро доходу. На цей фестиваль городяни моляться. Але працюють над просуванням усі — від мера до двірника. Навіть у громадських туалетах є інформація про захід. А жителі рекламують свято у соцмережах, розповідають про нього туристам. Його проводять вже понад 20 років. В Україні фестивалі ще дуже молоді, щоб вийти на такий рівень.

Які з них є візитівкою Львова?

— На міжнародному рівні Львів можуть презентувати п'ять фестивалів. На першому місці — "Альфа джаз". Його називають одним із найкращих джазових фестивалів Європи. Там виступають світові зірки, якісна організація. Форум видавців — найкращий освітній захід України, збирає письменників і відвідувачів із різних країн. Спортивний фестиваль ретро-автомобілів "Леополіс Гран Прі" має величезний потенціал, подібних немає в Україні. ­Музичні фестивалі "Віртуози", ­"Контрасти" і театральний "Золотий Лев" відношу до ­одного розряду. Цікаві, оригінальні, але їм бракує сильного просування та нового підходу до глядача. Фестиваль "На каву до Львова" зібрав торік понад 10 тисяч відвідувачів. Він вийшов на прибутковий рівень. ­2014-го на святі пройде чемпіонат із приготування кави в турці. Тому, крім туристів, він буде цікавий і професіо­налам.

Скільки треба часу, щоб розкрутити фестиваль чи подію?

— П'ять-шість років. Великі вкладення в рекламу пришвидшують процес на два-три роки. "На каву до Львова" став відомий в Україні через сім років і зараз збирає сотні тисяч туристів. За стільки ж років фестиваль виходить на прибутковий рівень. На рекламу "Альфа джазу" витрачають величезні кошти, тому він став популярний буквально за три роки.

Цього року якісь нові заходи з'являться?

— "Музика у старому місті"- міжнародний фестиваль класичної музики. ­15–31­ серпня кожні вихідні паралельно у Кракові та Львові будуть концерти. Оркестри гратимуть не в камерних залах, а в історичних місцях — Італійському дворику, площі Ринок. Так само і в Кракові. Сподіваюся, відбудуться фестивалі "Етновир" та "Залізний Лев", які 2013-го через брак коштів не проводили.

До Львова краще їхати у червні та вересні

Коли пройдуть фестивалі, які Андрій Сидор назвав "візитівками Львова":

"Віртуози" — 13 травня — 8 червня

"Альфа-джаз" — 12–15 червня

"Леополіс Гран Прі" — 20–22 червня

"Форум видавців" — 10–14 вересня

"На каву до Львова" — 19–21 вересня

Зараз ви читаєте новину «" Навіть у громадських туалетах є інформація про захід"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути