вівторок, 02 лютого 2010 19:21

Успіх фільму "Аватар" забезпечила гучна реклама

Успіх фільму "Аватар" забезпечила гучна реклама

Стрічка "Аватар" американського режисера Джеймса Кемерона стала найкасовішою в історії кінематографа. Світові збори перевищили $2 млрд і посунули досягнення іншої стрічки режисера "Титанік", який лідирував 13 років.

— Успіх голлівудського фільму залежить від прізвищ режисера, акторів і грамотної маркетингової політики, — каже столичний кіносценарист Геннадій Гаронскі, 31 рік. — Кемерона знають, головного актора Сема Ворінгтона помітили в останній стрічці про "Термінатора". Це і додало балів. Іще Кемерон цікаво просував "Аватар". Він п"ять років працював над фільмом, і про це не було жодної інформації. Казав лише, що готує якийсь "загадковий проект". А за рік до початку кінопрокату з"явилися куці фотозвіти зі знімального майданчика. Улітку показали перший рекламний ролик, але найбільше галасу здійняла серпнева презентація уривків із фільму. Цей масовий ексклюзив, що прокотився кінотеатрами світу, розпалив інтерес публіки. З"явилися навіть невеликі фільми про те, як знімають "Аватар". Коли ж картина вийшла на екрани, дехто, зачарований спецефектами, ходив на нього по два–чотири рази. Спрацював принцип "сарафанного радіо" — коли звістка про гарний фільм мандрує серед друзів. Слава пішла в народ, рекорд "Титаніка" побито. Кемерон виграв у Кемерона.

Понад 70% касових зборів "Аватара" забезпечили стереоскопічні версії стрічки. Уперше фільм знімали одночасно двома камерами високої частотності. Стрічку знято з тривимірним ефектом.

Кіно досягло "досконалості": акторів можна малювати

— Захоплюватися спецефектами — це все одно, що захоплюватися кольоровим кіно, — каже російський режисер і сценарист Юрій Гримов, 44 роки. — В "Аватарі" пропав особливий стиль Кемерона, зате літають гелікоптери, вибухи і спецназ. Це почерк кіно 1980-х. Жодної акторської роботи і погана музика, яка не запам"ятовується. Кіно досягло своєї "досконалості": акторів можна малювати. Єдина перевага — у 3D екран наближається впритул, і людина сидить, наче сама в кінотеатрі. А якщо говорити про змістовну частину "Аватара" в прицілі 3D, то це якась досконала суміш фільму Мела Гібсона "Апокаліпсис" і мультфільму "Льодовиковий період". Перший розумний, а другий дає прекрасну касу. Я переконаний, цей фільм одноразовий, він загине після перших показів по телевізору.

В українських кінотеатрах "Аватар" тримається в лідерах прокату шість тижнів поспіль. Його показуватимуть до початку березня.

Зараз ви читаєте новину «Успіх фільму "Аватар" забезпечила гучна реклама». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути