"На відпочинку в Туреччині моя дружина відчула гострий біль у серці. Викликали медиків, однак на територію готелю машину відмовилися пускати. Ліки купували за свої гроші. Чи відшкодують нам їхню вартість?"
Запитує киянин Ігор Затинний
— Якщо захворіли на відпочинку, треба негайно, не пізніше аніж протягом 24 годин, звернутися до страховика, — радить 40-річний Аркадій Маслов, комерційний директор туристичної компанії-оператора "Тез Тур". — Телефон указано в договорі зі страховою компанією. Якщо немає грошей на дзвінок, попросіть зателефонувати готельного гіда.
Якщо адміністрація готелю не пускає на територію спеціалізовану медичну службу страховика, пишіть скаргу. Тоді отримаєте юридичний захист від туристичної компанії-оператора. Якщо турист сам оплатив вартість медичних послуг або придбав медикаменти за рецептами довіреного лікаря страховика, йому повернуть витрачену суму. Для відшкодування в Україні необхідно подати медичний рапорт лікаря із діагнозом, докладними описами події та заходів допомоги хворому, а також рахунок про оплату послуг.
Однак страховка не поширюється на лікування хронічних захворювань і на туристів, які перебувають у стані алкогольного сп"яніння. Також купіть додатковий поліс страхування, якщо плануєте екстремальний відпочинок, займатися дайвінгом чи кататися на квадроциклах.
Коментарі