вівторок, 04 вересня 2012 07:45

"Регіони" використовують примітивні рекламні слогани

Автор: фото з сайта www.bestpeople.com.ua
  Олена Сибірякова: ”Руїну подолано”, ”Від стабільності до добробуту”. Це як у Сталіна: ”жити стало краще, жити стало веселіше””
Олена Сибірякова: ”Руїну подолано”, ”Від стабільності до добробуту”. Це як у Сталіна: ”жити стало краще, жити стало веселіше””

Найпомітніша реклама на цих виборах у комуністів та партії "Україна — вперед!" Наталії Королевської, вважає політтехнолог Олена Сибірякова, 39 років:

— Усі політичні партії вже ведуть рекламну кампанію. За інтенсивністю їх можна розташувати так: перша — "Україна — вперед!", далі — КПУ, Партія регіонів, Об'єднана  опозиція та "Удар".

Рекламна кампанія "Україна — вперед!" акцентована на зображені Наталії Королевської поруч з футболістом Андрієм Шевченком та актором Остапом Ступкою. Це нагадує комерційну рекламу, де часто використовують відомих людей для просування товару на ринок. Тут ідея в тому, щоб популярність із суспільного рівня перевести в політичний. Але такі трюки не завжди спрацьовують у політиці, бо вони народилися в іншій сфері — комерції. Тому рейтинг Королевської і не росте, попри очікування експертів.

Політичній рекламі притаманний акцент на тексти. Це ми бачимо в комуністів. Вони пишуть про капіталізм, олігархів та бандитів. Усе просто й досупно: "повернемо країну народу", "прописка корупціонера — тюрма". Нема облич партійних лідерів.

На третьому місці — влада. "Регіони" використовують примітивні слогани — "Руїну подолано", "Від стабільності до добробуту". Це як у Сталіна: "жити стало краще, жити стало веселіше". Більшість людей у це не вірять, але реклама розрахована не на них, а на явних прихильників. Завдання Партії регіонів — зберігати своє електоральне ядро. Їм не треба дуже  напружуватись у рекламі. Увага засобів масової інформації і без того зосереджена на поїздках президента Януковича чи виступах прем'єра Азарова.

Об'єднана опозиція — четверта. Їм треба утримувати свою електоральну стелю. Це дозволить трохи обійти Партію регіонів за пропорційними списками. Тому не потрібні різкі кроки, агресивний піар. Об'єднана опозиція експлуатує образ Тимошенко, випробувані в попередніх кампаніях кольори та логотипи.

Найпопулярніший колір — червоний. Його давно використовують комуністи. Тепер — і Кличко. Це колір незгоди, символ опозиційності. Він вбирає в себе суспільний негатив та незадоволеність людей політиками. Традиційно в Україні популярний також синій колір. Його використовують "Регіони" й Королевська.

Кількість реклами та витрачених на неї грошей нічого не гарантує. Можна завішати пів-України й нічого не отримати, крім морального задоволення. До політичної реклами ставитися треба спокійно. Вона потрібна, щоб політична сила залишалась у публічному просторі. Але зустрічі з виборцями в живому режимі набагато ефективніші. Так побудована людська психологія. Усі ми любимо, коли з нами говорять, рахуються чи хоча б роблять вигляд, що рахуються. Якщо політики цієї роботи цураються, надіються лише на рекламу, то виборів їм не виграти. Усе працює тільки в комплексі.

Зараз ви читаєте новину «"Регіони" використовують примітивні рекламні слогани». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

13

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути