Більшість залізничних квитків на пікові дати розкуповують у перші годити продажу, заявляють в "Укрзалізниці". Ставити додаткові потяги можливості немає.
— Квитків у касах нема не через літній попит, а через корупцію, — переконаний співредактор інтернет-видання "Наші гроші" 39-річний Юрій Ніколов. — У їх продажу задіяні не тільки касири, а й керівники вокзалів і чиновники Міністерства транспорту.
Наприклад, я купував квиток із Києва до Сум. Моє прізвище неправильно надрукували. На вході у вагон провідник мене через це не впустив. Буквально за лічені хвилини підійшов чоловік років під 40. Сказав: якщо є проблема, можемо її вирішити за 20 хвилин до відходу поїзда. Я погодився. Чоловік СМС-повідомленням відправив мої паспортні дані. Доки ми йшли з перону до вокзалу, квиток уже ждав мене на касі. Але коштував удвічі дорожче.
Якщо є проблема, можемо її вирішити за 20 хвилин до відходу поїзда
Чоловік, який допомагав мені, має за годину не менш як три замовлення. А скільки таких "скаутів" по всій країні? Улітку грошовий потік може становити десятки мільйонів гривень. Він розгалужується на керівництво залізниці, на середній та низовий рівні.
Іменні квитки запроваджують не вперше. Раніше їх скасували, щоб догодити виборцям. Тоді це було вигідно владі. Зараз до виборів далеко, тому відновили грошовий потік, з якого годуються тисячі людей.
Коментарі
10